وحید امیری با ما به توافق رسیده بود!

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم برترین ها گفت: از شما رسانه ها تشکر می کنم که تحت هر شرایطی در کنار ما هستید. به اعتقاد من باشگاه پرسپولیس مظلوم واقع شده است زیرا از پنجره نقل و انتقالات محروم شده و نمی تواند بازیکن جذب کند  و این مسئله در کار ما خلل ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس توانست رکوردها را بشکند و در بیشتر رده ها صاحب عنوان شود و من این موفقیت را به هواداران تبریک می گویم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول روزهای سختی در پیش داریم و باید تا شروع نیم فصل دوم تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.

وی در خصوص اعتراض استقلالی ها به اینکه آنها می توانستند صاحب عنوان بیشتری باشند گفت: همه دیدید که پرسپولیس در همه رده ها موفق بود و توانست همه رکوردها را از آن خود کند خصوصا بیرانوند که عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دیدید که هم در سه بازی فیکس بود و هم توانست پنالتی رونالدو را مهار کند البته حسینی هم دروازه بان شایسته ای است ولی عملکرد بیرانوند بهتر بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی وحید امیری هم گفت: او با ما به توافق رسیده است و به یکباره در دقایق پایانی ما را تنها گذاشت و به ترکیه رفت ولی ما برای او آرزوی موفیت می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما ۸۵ درصد بدهی های باشگاه را پرداخت کرده ایم و امیدوارم بتوانیم با کمک اسپانسرمان ۱۵ درصد باقیمانده را هم پرداخت کرده و بدهی های پرسپولیس را تسویه کنیم.