فاجعه در ترکیب استقلال/ تیم شفر با یک مهاجم مقابل پیکان

ماحصل ماه‌ها تلاش مدیران سابق استقلال در فصل نقل و انتقالات جذب بازیکنانی است که اغلب آنها قابل دفاع نیستند و حالا شفر برای شروع لیگ برتر گزینه‌های زیادی را نداشته و دستش چندان پر نیست. 

سرمربی آلمانی آبی پوشان که کمبود بازیکن در هفته اول را احساس می‌کند، بیشترین کمبود را در خط حمله احساس می‌کنند. شفر در حالی تیمش را برای اولین هفته لیگ برتر آماده می‌کند که در خط حمله‌اش با فقر مهاجم طراز اول روبرو است. آبی‌ها هنوز نتوانسته‌اند پای تیام را به ایران باز کنند، علی قربانی و جابر انصاری را از دست داده‌اند و به جز روح الله باقری که از تیم لیگ یکی خونه به خونه به خدمت گرفته‌اند هیچ مهاجم تخصصی دیگری جذب نکرده‌اند.

باید دید راهکار شفر برای پر کردن خلاء مهاجم تخصصی در اولین بازی چیست. آیا او از یکی از مهره‌های جوانش در این بازی سود خواهد برد یا مثل خیلی از بازی‌های فصل گذشته فرشید اسماعیلی را به خط حمله منتقل می‌کند که البته احتمال این فرضیه دوم کمتر است. چرا که شفر در خط میانی هم با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کند.

تیم فوتبال استقلال در نخستین هفته از رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم پیکان است.