حواشی ناتمام مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال/اعتراض ها ادامه دارد

سیدجلال حسینی رسماً انتخابات بر اساس رأی کارشناسان فوتبال را دروغ خواند و از همه خواست از مهدی تاج و سعید فتاحی بپرسند این مراسم ارتباطی با تیم ملی داشت یا نه؟

از طرفی دیگر محسن مسلمان هم که بیشترین پاس گل را در لیگ هفدهم داده بود و توقع نداشت سرور جپاروف فقط با ۲ پاس گل برترین پاسور فوتبال ایران شود این انتخابات و برترین‌ها را رابطه‌ای و جعلی خواند تا بر شایعات افزوده شود.

این در حالی بود که وسط مراسم و روی سن، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد دخل و تصرفی در آرا نداشته و همه انتخابات پرسپولیسی‌ها با نظر کارشناسان بوده است.

ما هم امیدواریم همه چیز در حد شایعه باشد و این اخبار مبنی بر دستکاری در رأی کارشناسان صحت نداشته باشد، اما یک پیشنهاد برای آقایان داریم.

پیشنهاد می‌کنیم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به سبک فرانس فوتبال و فیفا و به سبک مراسم گالا اسامی رأی‌دهندگان را منتشر کنند. این اقدام می‌تواند جلوی حرف و حدیث‌ها را گرفته و اعتبار مراسم برترین‌های سال را بالاتر ببرد.

ما فقط همین قدر می‌دانیم که دوستان در نظرسنجی‌های خود آرای مربیان لیگ برتری، سردبیران رسانه‌های نوشتاری، چند گزارشگر تلویزیونی و چند کارشناس فوتبالی را پرسیده‌اند.

چه ایرادی دارد که اسامی این افراد منتشر شود؟ آنگاه امثال سیدجلال حسینی، محسن مسلمان، حسین حسینی و کسانی که نسبت به انتخابات برترین‌های سال اعتراض دارند متوجه همه چیز خواهند شد.

شفاف‌سازی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد و آنچه باعث تشویش افکار عمومی می‌شود عدم صداقت است. بار دیگر به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ پیشنهاد می‌کنیم به سبک مراسم گالا (برترین‌های سال فوتبال جهان) اسامی رأی‌دهندگان را تک‌تک منتشر کنند تا شایعات اتوماتیک‌وار تکذیب شود اما...