کنایه آقای سرمربی به «علی پروین»

امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: جای تبریک دارد که تیم خوبی مثل نساجی بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و تماشاگران خوب و پر اشتباق آنها می‌توانند به جذابیت لیگ برتر اضافه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: ما خیلی خوشحال هستیم مقابل یک تیم، مربی و تماشاگران خوبش قرار می‌گیریم. البته اشتیاق و انگیزه نساجی برای این بازی بسیار زیاد است و ما باید مراقب این انگیزه باشیم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه کارلوس کی‌روش بعد از جدایی او از تیم ملی اعلام کرد او در تمرینات کار تدارکات را می‌کرد ولی در مشورت با سعید آذری نظر مثبتی به انتخابش به عنوان سرمربی داشته است، گفت: در مورد آن مصاحبه از خود کی‌روش سؤال کنید که چرا آن صحبت را مطرح کرد. من حرف خودم را می‌زنم حدود چهار سال در کادر فنی تیم ملی بودم و نزدیک‌ترین شخص به کی‌روش من بودم حتی در مسائل فنی به صراحت می‌گویم او از نظرات من استفاده می‌کرد و در استعدادیابی و پیدا کردن بازیکنان خیلی از من نظر می‌خواست .به عقب باز می‌گردم. شاید من هم جای کی‌روش بودم و وقتی یک نفر اینقدر به او نزدیک بود می‌رفت ناراحت می‌شدم به همین خاطر به او حق می‌دهم. آن زمان صحبتی که مطرح شد از ناراحتی بود و اگر بخواهم صحبت کنم آن مسئله تدارکات را نمی‌گویم. من سال قبل هم بحث حضورم در ذوب‌آهن مطرح بود در مورد نظرخواستن از کی‌روش باید بگویم سعید آذری پیش او می‌رود و از قصدش برای انتخاب من سؤال می‌کند که کی‌روش هم می‌گوید به نظرش من از تمام مربیان ایرانی که او می‌تواند انتخاب کند بهتر هستم. این صحبت هم نشان می‌دهد او آن مصاحبه را از روی ناراحتی انجام داده قطعاً من در تیم کار تدارکات را نمی‌کردم البته کار تدارکات تیم‌ها هم خیلی با احترام است. آن موقع صحبت عباس‌آقا از ناراحتی شروع شد.

وی در مورد اینکه در استیل‌آذین تجربه ناموفقی داشته است، گفت: من به عنوان دستیار محمد خاکپور به استیل‌آذین آمدم خاکپور سال‌ها در رده باشگاهی و ملی بازی کرده بود. چرا او من را انتخاب کرد به این خاطر که او عقیده داشت می‌توانم بیشترین کمک را به او داشته باشم او کارم را دیده بود و از من خواست به ایران بیایم. خودم هم دوست داشتم این چالش را قبول کنم. استیل‌آذین آن سال‌ها از هر تیم ستاره‌ای آورده بود و این روش جواب نمی‌دهد چرا که هر کس می‌خواهد ساز خودش را بنوازد. وارد مسائل ریز نمی‌شوم بعد از آن خاکپور رفت و من در دو بازی کنار خط بودم. در بازی مقابل صباباطری به پیروزی رسیدیم و مقابل صنعت نفت در آبادان هم یک بر صفر پیش بودیم که دستوراتی از بالا برای تغییر نفرات تیم آمد {اشاره به علی پروین} البته آن موقع من سرمربی نبودم و فقط به عنوان کمک در کنار زمین حضور داشتم.بعد هم محمود یاوری به عنوان سرمربی انتخاب شد که از هشت بازی یک تساوی به دست آورد.

سرمربی ذوب آهن تأکید کرد: البته در جدایی من از استیل‌آذین مسائل دیگری هم تأثیر داشت مثل مسائل مالی که البته یکی از آیتم‌های مشکلات ما در آن باشگاه بود.