حضور پورعلی گنجی در برایتون قطعی می‌شود؟

مرتضی پورعلی گنجی بعد از جام جهانی روسیه از تیم السد قطر جدا شد و تاکید کرد که قصد دارد به فوتبالش در یکی از کشورهای اروپایی ادامه بدهد.

یکی از باشگاه های خواهان پورعلی گنجی، تیم ترابوزان اسپور ترکیه بود که در چند مرحله پیشنهاداتش را به مدافع ایران ارائه کرده است. درحالی که پورعلی گنجی یکبار به درخواست ترابوزان اسپور پاسخ منفی داده بود، این باشگاه بار دیگر پیشنهاد شگفت انگیزی را مطرح کرد و همین مسئله باعث شد تا طی دو روز گذشته رسانه های ترکیه از قطعی شدن حضور پورعلی گنجی در ترابوزان خبر بدهند.

این در حالی است که زمزمه های حضور پورعلی گنجی در تیم برایتون انگلیس در کنار علیرضا جهانبخش هم مطرح شده است و احتمال دارد این بازیکن راهی لیگ جزیره شود.

امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه های پورعلی گنجی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: در مورد مرتضی هیچ چیزی را تایید و تکذیب نمی کنم و نمی توانم صحبتی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا ترابوزان اسپور دست بردار پورعلی گنجی نیست؟ تاکید کرد: این باشگاه در روزهای اخیر خیلی با ما در تماس بوده است. پیشنهادی که ترابوزان داده است را تا به حال ندیده ام که به بازیکنی بدهند. آنها به شدت علاقه دارند مرتضی را جذب کنند ولی این بازیکن تصمیمی برای حضور در ترابوزان ندارد.

هاشمی مقدم تصریح کرد: ابراز علاقه ترابوزان به حدی بود که این بازیکن ترجیح داده است چند روزی در تهران نباشد که با او تماسی گرفته نشود.