عطایی: اهداف بزرگتر از قهرمانی آسیا داریم

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران بعد از قهرمانی در بحرین گفت: فرمت جدید برای تیم‌ها تازگی داشت، اما ما هدف مشخصی داشتیم و به اهدافی که می‌خواستیم یعنی کسب سهمیه جهانی و قهرمانی دست پیدا کردیم. ما هر روز باید در حال یادگیری باشیم. این مسابقات برای ما آموخته‌های زیادی داشت. هدف ما از امروز مسابقات قهرمانی جهان است و باید تلاش بیشتری انجام دهیم. ما هدف بزرگتری داریم و تمام تلاش ما رسیدن به این هدف است. از فردا این کار شروع می‌شود و این تیم آینده والیبال ایران است.

سرمربی ایران در رابطه با اینکه ایران تنها یک ست به حریفان خود داد، بیان کرد: بازی‌های خوبی انجام دادیم و به قدرت خود واقف بودیم. اینکه یک ست بدهیم یا ندهیم اهمیتی نداشت و ما می‌خواستیم والیبال خوبی بازی کنیم.

وی در ادامه در واکنش به پیروزی قدرتمندانه و آسان ایران در فینال، افزود: این موضوع قدرت ما را نشان می‌دهد و به این معنا نیست که حریفان ما خوب نبودند. در مسابقات بزرگ جهانی نیز فینال ۳ بر صفر تمام می‌شود و این نشان می‌دهد که قهرمان قدرتمند است و به معنی ضعف دیگر تیم‌ها نیست.

عطایی در پایان درباره مسابقات جهانی که سال آینده برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمام تلاش ما رسیدن به سکوی جهانی است و می‌خواهیم در این مسابقات موفق باشیم.