سردار ایرانی به دنبال شروع طوفانی در لیگ روسیه

در شرایطی که روز اول رقابت های فصل جدید لیگ برتر روسیه برای ستاره های ایرانی چندان خوشایند نبود امروز دو ستاره دیگر ایرانی با پیراهن روبین کازان فصل را در جدال با کراسنودار آغاز می کنند به این امید که بتوانند طلسم ناکامی های دیگر ایرانی ها را بشکنند و شروعی مناسب داشته باشند.

سردار آزمون و رضا شکاری دو بازیکن ایرانی حاضر در روبین  امروز در شرایطی در کازان آرنا مقابل کراسنودار قرار خواهند گرفت که از این جمع حضور سردار در ترکیب اصلی قطعی است اما شکاری جوان همچنان باید از روی نیمکت بازی را آغاز کند تا فرصتی برای درخشش نصیبش شود.

مهاجم اول ایران در جام جهانی که روزهای پرتنشی را سپری کرد و هنوز هم خداحافظی او از بازی های ملی حواشی فراوانی در پی دارد بعد از فصل نه چندان خوبی که در بازگشت به روبین سپری کرد این بار انگیزه های فراوانی برای تبدیل شدن به همان مهاجم گلزن و فرصت طلب روزهای روستوف برخوردار است از همین رو رسانه های روس از سردار ایرانی به عنوان خطرناک ترین مهره قربان بردی اف نام می برند.

نکته جالب این که سردار امروز در شرایطی فصل را با کازانی ها مقابل کراسنودار آغاز می کند که با اضافه شدن دیمیتری پولوز زوج طلایی خود در روستوف به جمع ستاره های روبین امیدوار است شروعی توفانی در کازان آرنا داشته باشد تا دوباره توجه همگان را به خود جلب کند.