بازیکنان امید بدون شک آینده فوتبال ایران را تامین می‌کنند

سهراب بختیاری زاده درباره دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر 21 سال ایران برابر تیم زیر 23 سال عراق گفت: از برگزاری اردو و بازی دوستانه در عراق چند هدف داشتیم. اولین هدف‌مان شناسایی ضعف و قوت تیم و محک زدن بازیکنان از لحاظ نظم و انضباط تیمی، فنی و اجرای برنامه‌های تمرینی که در اردو های گذشته داشتیم، بود. 

وی ادامه داد: در بازی اول برابر عراق به دلیل تعویض و محک زدن بازیکنان، به فکر کسب نتیجه نبودیم و فقط هدف‌مان ارزیابی بازیکنان بود. در بازی دوم با هدف انجام یک بازی خوب و کسب نتیجه به میدان رفتیم که خوشبختانه در این دو بازی به اهداف‌مان رسیدیم. در مجموع امکانات خوبی در اختیارمان قرار داشت و توانستیم علاوه بر بازی‌های تدارکاتی، تمرینات خوبی را برای هماهنگی هرچه بیشتر تیم پشت سر بگذاریم.

مربی تیم فوتبال امید عنوان کرد: قرار است به چین اعزام شویم و یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم امید این کشور انجام دهیم. هرچقدر بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم بازیکنان  آماده‌تر خواهند شد و در مسابقات جاکارتا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بها دادن به بازیکنان امید بدون شک آینده فوتبال ایران را تامین می‌کند من از رسانه‌ها و مسئولین ورزش می‌خواهم که به این تیم بها دهند تا  با حمایت‌های بیش از پیش مسئولین بتوانیم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بزنیم.