در پي درگيري و جنجال در سوپر ليگ بوكس، ناظر اين مسابقه و نماينده فدراسيون از ناحيه چشم دچار مصدوميت شد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، بهرام پشت پناه، اظهار کرد: در این مبارزه جنجالی وقتی مشغول آرام کردن تماشاگران برای ادامه مسابقه بودم، به یکباره دیدم شیشه‌ای از بالا به چشمم اصابت کرد و چشمم قرمز و کبود شد و با همان شرایط ادامه مسابقه را اعلام کردم.

وی در تشریح نحوه مصدومیت در این مبارزه جنجالی افزود: در مبارزه وزن ۶۹ کیلوگرم بین مرتضی سپهوند و امین قاسمی پور داور دو اخطار به سپهوند داد که البته چند اخطار او را هم ندید. در حالی که باید اخطار سوم را می داد این کار را نکرد و اهمال کرد که در نتیجه‌ سپهوند این بازی را ۸ بر ۷ پیروز شد.

ناظر مسابقه با تاکید بر این که این شکست مانند کبریتی برای شروع درگیری‌ها بود، گفت: پس از رای داور، کادر فنی تیم پیوند با داد و بیداد گفتند که حق خوری کرده‌اند که در همین حین تماشاگران به سمت یکی از آنها حمله‌ور شده و سرانجام پس از مدتی دویدن او را کتک زده و پیراهن او را پاره کردند.

پشت پناه یادآور شد: پس از دیدن این صحنه‌های زشت به روی رینگ رفتم تا جلوی این تماشاگران خشمگین را بگیرم که در همان حین یک صندلی پلاستیکی به روی رینگ پرتاب شد و آن صندلی را به پایین انداختم و از مسئولان پرسیدم که چه کسی این را پرت کرده، اما مشخص نشد.

وی افزود: پس از این کارها دوباره بر روی رینگ رفتم تا شرایط را برای ادامه مسابقه فراهم کنم، اما به یکباره دیدم این بار یک صندلی فلزی پرتاب شد که این بار متاسفانه به سر مامور نیروی انتظامی برخورد کرد و سرش را شکست. این مامور به بیرون انتقال یافت و مورد مداوا قرار گرفت و با سری بانداژ شده به سالن برگشت.

نماینده فدراسیون با اشاره به این که این اتفاقات باعثشد بیشتر از نیم ساعت این مبارزه تعطیل شود، ادامه داد: در این مدت سعی کردیم با آرامش کارها را انجام دهیم تا این مسابقه نیمه کاره نماند. به هر حال به هر زحمتی بود، با تشویق یا تهدید این مسابقه دوباره از سر گرفته شد، اما دیگر بوکس نبود. مسابقه گلادیاتورها بود و بوکسورها همدیگر را مورد نوازش قرار می دادند!

پشت پناه گفت: داوری‌ها در این مسابقه مشکل داشت و داوران نتوانستند این مسابقه حساس را کنترل کنند. اگر آن‌ها به خوبی مبارزه را اداره می‌کردند، شاید نتیجه‌ ۶ بر ۴ یا ۷ بر ۳ رقم می‌خورد. البته آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نیروی انتظامی برای حفظ نظم در سالن حضور نداشت این درگیری‌ها به کجا ختم می‌شد؟ گفت: این عزیزان تمام تلاش خود را انجام دادند و حاصلش این بود که این درگیری‌ها به جاهای حساس‌تر کشیده نشد، اگر آن‌ها نبودند واقعا نمی دانم چه می شد.

پشت پناه در مورد مصدومیتش از ناحیه چشم گفت: چشمم قرمز شده و اکنون در دید مشکل دارم. روز گذشته به چشم پزشک مراجعه کردم و منتظر هستم تا ببینم دکتر چه نظری می دهد.

وي در پاسخ به اين سوال كه گزارش اين بازي جنجالي را چه زماني به فدراسيون ميدهد؟ گفت: در اين يكي، دو روزه كه نمي توانم. هر زماني كه حالم بهتر شد اين كار را انجام خواهم داد كه فكر مي كنم براي چهارشنبه يا پنجشنبه شود.