استقلال - ذوب آهن، مقابله بعد از معامله

هفته دوم رقابت هاى لیگ برتر هجدهم در حالى روز پنج شنبه هفته جارى با برگزارى ٤ دیدار انجام مى شود که در مهم ترین تقابل ها تیم فوتبال استقلال به مصاف تیم ذوب آهن مى رود.

پارس جنوبى جم - نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال پارس جنوبى با هدایت تارتار توانسته در اولین هفته رقابت هاى لیگ برتر با صفر امتیاز رده سیزدهم جدول رقابت ها را از آن خود کند.

پارسى ها در دیدار مقابل فولاد تن به شکست دادند و با نتیجه ٢ بر یک بازى را به حریف واگذار کردند.بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبى جم تا به اینجاى کار توانستند ١ باخت ،١ گل زده و ٢ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

تیم فوتبال پارس جنوبى جم در دومین بازى رقابت هاى لیگ برتر در حالى باید با هدایت تارتار به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که ٣ امتیاز بازى را کسب کند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول تغییر دهد از طرفى تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان توانسته با ١ مساوى بدون گل مقابل تراکتورسازىهفته نخست رقابت هاى لیگ برترفوتبال را پشت سر بگذارد.

تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت ویسى در حال حاضر با ١ امتیاز رده دوازدهم جدول را بدست آورده است.

شاگردان ویسى براى بالا بردن رده خود در جدول رقابت ها در دومین بازى خود برابر پارس جنوبى جم نیاز مبرمى به کسب ٣ امتیاز دارند.

ذوب آهن -استقلال تهران

تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت نمازى توانسته در رقابت هاى لیگ برتر در اولین هفته نتیجه خوبى را برابر نساجى مازندران از آن خود کند.

شاگردان نمازى در دیدار برابر نساجى موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهند و با کسب ٣ امتیاز رده چهارم جدول را بدست آورند.

ذوبى ها تا به اینجاى رقابت ها ١ برد ،١ گل زده و بدون گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند و در بازى هفته دوم نیز باید برابر استقلال تهران بازى کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن براى تصاحب رده هاى بالاتر جدول نیاز مبرم به کسب ٣ امتیاز مقابل تیم فوتبال استقلال تهران دارد.

مرتضى تبریزى مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال که امروز قرارداد خود را با آبى پوشان پایتخت امضا کرد در دومین هفته بازى ها در تیم ذوب آهن براى آخرین بار در این تیم به میدان مى رود و از هفته سوم در تیم فوتبال استقلال پا به توپ مى شود.

در طرف مقابل تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر توانسته ١ مساوى و صفر گل زده و خوردن را در کارنامه به ثبت برساند.

استقلالى ها در اولین بازى خود در لیگ برتر برابر پیکان به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند و بازى را به اتمام رساندند.

تیم فوتبال استقلال تا به اینجاى رقابت ها توانسته با یک امتیاز رده هفتم جدول را به خود اختصاص دهد و بدون شک شاگردان شفر براى حضور در رده هاى بالاى جدول نیاز دارند تا ذوبى ها را شکست دهند و ٣ امتیاز بازى را از آن خود کنند.

حسین حسینى و سهرابیان به دلیل مصدویت احتمال دارد در بازى مقابل ذوب آهن غایب باشند.

استقلال خوزستان -پدیده

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت داریوش یزدى در اولین هفته رقابت هاى لیگ برتر توانسته برابر گسترش فولاد به تساوى یک بر یک برسد.

شاگردان یزدى تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر با یک امتیاز رده پنجم جدول را از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان کسب یک تساوى ، ١ گل خورده و یک گل زده را در کارنامه خود ثبت کردند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت یزدى در دومین هفته از رقابت هاى لیگ برتر باید به مصاف تیم فوتبال پدیده برود و براى حضور در رده هاى بالاى جدول، این تیم نیاز مبرمى به شکست حریف دارد.

در طرف مقابل تیم فوتبال پدیده در اولین بازى از رقابت هاى لیگ برتر مقابل پرسپولیس تن به شکست داده و بازى را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرده است.

تیم فوتبال پدیده با هدایت گل محمدى تا به اینجاى رقابت ها ١ باخت ،١ گل خورده و بدون گل زده بازى را پشت سر گذاشته است.

پدیده اى ها همچنین تا به اینجاى مسابقات لیگ برتر با صفر امتیاز رده چهاردهم را از آن خود کردند.

شاگردان گل محمدى براى حضور در رده هاى بالاى جدول به دنبال شکست حریف و کسب ٣ امتیاز هستند.

پیکان -سایپا

تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالى در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر موفق شده با کسب یک امتیاز رده هشتم جدول را بدست آورد.

شاگردان جلالى در اولین بازى برابر استقلال تهران بازى را با نتیجه صفر -صفر به پایان رسانند و آنها در حال حاضر ١ تساوى بدون گل به دنبال تغییر جایگاه در جدول هستند.

تیم فوتبال پیکان در دومین بازى از رقابت هاى لیگ برتر برابر سایپا بازى مى کنند و بدون شک پیکانى ها براى کسب ٣ امتیاز مقابل شاگردان دایى به میدان مى روند.

در طرف مقابل تیم فوتبال سایپا در اولین بازى خود در رقابت هاى لیگ برتر موفق شد تیم فوتبال سپید رود رشت را با نتیجه ٣ بر صفر شکست دهد و صدر نشین جدول رقابت ها شود.

شاگردان دایى تا به اینجاى رقابت ها موفق شدند ١ برد و ٣ گل زده را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حال حاضر ٣ امتیاز در جدول دارند و بدون شک آنها در بازى مقابل پیکان به دنبال برد و حضور در رده اول جدول رقابت ها هستند.

دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال:

همچنین دیگر بازی های این هفته روز جمعه دوازدهم مرداد با برگزاری 4 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

تراکتورسازی تبریز - نساجی مازندران 20:00

پرسپولیس - فولاد 20:45

سپید رود رشت - سپاهان اصفهان 20:45

صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز 20:45