احتمال حضور لژیونر ایرانی در منچستر سیتی قوت گرفت

دو سایت انگلیس «سان» و «فایننشال تریبون» نوشتند که سامان قدوس جزو آن دسته از بازیکنانی است که امکان دارد در فهرست خرید‌های تابستانی منچسترسیتی قرار گرفته باشد.

طبق اعلام این سایت‌ها، بازی‌های قابل قبولی که قدوس فصل گذشته در لیگ اروپا از جمله مقابل آرسنال ارائه کرد، باعث شده که مورد توجه استعدادیاب‌های باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد و آن‌ها بعد از تماشای یک بازی خوب دیگر از این وینگر ۲۴ ساله در هفته گذشته مقابل تیم الفسبورگ بیش از پیش برای خرید او ترغیب شده‌اند.

در همین حال سایت MCFCwatch که اخبار مربوط به باشگاه منچسترسیتی را پیگیری می‌کند، با اشاره به سیاست نقل و انتقالات این باشگاه برای شناسایی بازیکنان بااستعداد گمنام و خرید آن‌ها با هزینه‌ای اندک، نوشته که هفته گذشته یکی از استعدادیاب‌های این باشگاه برای تماشای بازی‌های قدوس به سوئد سفر کرده و تحت تأثیر عملکرد او در ۹۰ دقیقه حضورش در لیگ سوئد قرار گرفته است.

گفته می‌شود که قدوس سه مشتری فرانسوی یعنی بوردو، آمین و رِن دارد، اما طبق اعلام سایت فایننشال تریبون احتمال اینکه در نهایت منچسترسیتی برای خرید او اقدام کند بیشتر است هر چند امکان دارد او را به یکی از تیم‌های دیگر تحت مالکیت اماراتی‌ها قرض دهد. از سلتاویگو هم به عنوان مقصد احتمالی دیگر برای قدوس نام برده می‌شود و طبق ادعای برخی رسانه‌های سوئدی، این باشگاه برای خرید قدوس ۵.۷ میلیون دلار پیشنهاد داده است.

موردی که احتمال جدا شدن قدوس از اوسترشوندز و پیوستن او به منچسترسیتی را قوت می‌بخشد، خودداری رئیس باشگاه سوئدی از رد این موضوع است. دانیل کیندبرگ در پاسخ به این سؤال که آیا آیا باشگاه منچسترسیتی به او برای بازیکن ایرانی تیمش پیشنهاد داده است، گفت: «شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد».