سایت گل- اتفاقات فوتبال ایران را باید در کتاب گینس ثبت کرد. در یکی از تازه ترین رویدادهابرق شیراز که ازابتدای نیم فصل برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود (مهدی شیری، بهرام اسماعیلی، فرهاد محمدی وحمید جعفری) به دلیل بدهکاری مشکلاتی داشت طی هفته گذشته تلاش بسیاری کردند تا مجوز ثبت قراردادها وبکار گیری این بازیکنان را بگیرند.

برقی ها حدود ۱۰۰میلیون تومان بابت بدهی هایی چون جریمه های نقدی و هزینه شرکت در مسابقات و. به فدراسیون بدهی داشتند. رایزنی ها این رقم را به ۵۰ میلیون رساند و آیت اللهی رییس هیئت فوتبال فارس هم در مذاکرات متعدد کار را به ۲۰ میلیون رساند. جالب اینکه همین ۲۰ میلیون هم در خزانه برق موجود نبود!

مقرر شد یک فقره چک بدهند و آیت اللهی هم آن را ضمانت کند. این کار صورت گرفت و کفاشیان طی نامه ای مجوز حضور بازیکنان را صادر نمود. جدال لفظی قبلی بین مسئولان برق و محمودزاده از کارمندان سازمان لیگ آزادگان که دلیلش معلوم نیست باعثمی شود تا وی بگوید من نمی گذارم این بازیکنان مقابل گهرزاگرس به میدان بروند. نماینده باشگاه برق در تهران مانده بود تا روز پنجشنبه کارت بازی آنها را دریافت نماید که در این روز بهروان ومحمود زاده به فدراسیون نمی روند.
روز شنبه که برقی ها با گهرزاگرس بازی داشتندهم هر دو تلفن همراهشان را خاموش می کنند و کار گره می خورد. برقی ها دست به دامان آیت اللهی می شوند و او مجددا با کفاشیان صحبت می کند. ناظر بازی محمدرضا محمدی بود. او هم با کفاشیان تلفنی حرف می زند و مجوز صادر می گردد اما در ادامه محمود زاده از ناظر می خواهد اجازه حضور آنها را صادر نکند.

موضوع مهم آنجا بود که ترکیب تیم با همین نفرات چیده شد وبازیکنان یکساعت قبل از بازی به روال معمول گرم کردند. پنج دقیقه پیش از بازی اعلام می شود این نفرات نمی توانند به میدان بروند! اصرار برقی ها سودی نبخشید وچهار بازیکن بدون گرم کردن وارد ترکیب شدند وهمان ابتدای کار هم گلی دریافت کردند که با همان یک گل بازی تمام شد.
فارغ از اینکه چرا یک تیم که ۲۰ میلیون تومان پول ندارد باید در دسته اول بازی کند، بی عتنایی به حرف کفاشیان از سوی یک کارمند هم در نوع خود جالب است!