آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

پوگبا راهی بارسلونا می شود

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال پل پوگبا از تیم منچستریونایتد به بارسلونا است. مسئولان تیم بارسلونا در تلاشند تا در نقل و انتقالات تابستانی پوگبا را به عنوانی یکی از بهترین بازیکنان میانه میدان جذب کرده و به تیم خود آورد. پوگبا پس از پیروزی در جام جهانی روسیه 2018 به دنبال آن است تا پیشرفت کرده و به همین دلیل شیاطین سرخ را ترک خواهد کرد.

زیدان جایگزین مورینیو می شود

مسئولان باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن هستند تا در فصل نقل و انتقالات یکی از بهترین سرمربیان آزاد دنیا یعنی زین الدین زیدان را جذب کنند. مورینیو مدت زمان بسیاری در تلاش است تا به قهرمانی لیگ برتر انگلیس همراه با منچستریونایند دست یابد اما در این مسیر ناکام مانده است و زیدان اما همراه با 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند جایگزین خوبی به جای مورینیو پرتغالی باشد.

خروج نیمار از پاریس سن ژرمن ناممکن شد

با توجه به جدایی خاویر پاستوره از تیم پاریس سن ژرمن احتمال حضور بازیکن برزیلی این تیم یعنی ،نیمار جونیور در جمع رئالی ها ناممکن شده است.نیمار به مبلغ 310 میلیون یورور ارزش گذاری شده و رئال مادرید به عنوان یکی از مقصد های اصلی این بازیکن نیز شناخته می شود. در حال حاضر اما با جدایی پاستوره از پاریس سن ژرمن جدایی نیمارناممکن خواهد  شد تا بازیکنی جایگزین او در تیم شود.

انگولو کانته زیر ذره بین پاریس سن ژرمن

مدیران تیم پاریس سن ژرمن به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی ، انگولو کانته  را جذب کرده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنانجام جهانی روسیه به تیم خود آورند. پاریسی ها به دنبال آن هستند تا در طول هفته های جاری مبلغ دست مزد پیشنهادی این بازیکن را افزایش داده و احتمال حضور او را افزایش دهد.