کی روش سرمربی الجزایر نمی شود

خیرالدین زطشی برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با جمال بلماضی سر مربی تیم فوتبال الدحیل قطر به پاریس سفر کرد و پس از مذاکرات نهایی با جمال بلماضی  با این مربی برای هدایت الجزایر به توافق رسید.

پیش از این گفته می شد کارلوس کی روش از جدی ترین گزینه های سر مربی گریتیم فوتبال الجزایر است و با تصمیم جدید خیرالدین زطشی کی روش از گزینه های تیم فوتبال الجزایر کنار می رود و بلماضی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

سایت خبری الشروق در اینباره نوشت: مسئولان تیم فوتبال الدحیل با وجود نتایج خوب بلماضی با این انتقال موافقت خواهند کرد و قرارداد بزودی نهایی می شود.

فدراسیون فوتبال الجزایر نیز با انتشار عکس دیدار رئیس فدراسیون الجزایر و بلماضی در قطر نوشت: توافق نهایی در پاریس انجام  شد و بلماضی به زودی قرارداد را امضا خواهد کرد.

درخواست مالی خارجی ها بلماضی را به نیمکت الجزایر رساند

سایت «الجزایرس» در تازه ترین گزارش خود در مورد سر مربیگری تیم فوتبال الجزایر مدعی شد: گزینه های خارجی برای تصاحب نیمکت مربیگری تیم فوتبال الجزایر قیمت بالایی داشتند و همین موضوع باعث شد خیر الدین زطشی رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر قید مربیان خارجی را بزند و در ادامه مذاکرات نهایی را با جمال بلماضی انجام دهد.

این سایت در ادامه از حضور بلماضی در رقابت های جام ملت های آقریقا 2019 و مقدماتی جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم الجزایر خبر داد.

کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران هم از گزینه های هدایت سبز پوشان الجزایری بود که با توجه به قیمت بالای او و همچنین تمایلش برای حضور در ایران به نظر می رسد این انتقال منتفی شده است.