شکوری: تیم ملی امید حرف های زیادی برای گفتن دارد

ابراهیم شکوری معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه تیم ملی امید ایران چندین سال است که نتوانسته به المپیک راه پیدا کند. تدارک خوبی برای تیم ملی امید اندیشه شده که ان شاءالله بازیکنان بتوانند طلسم را بشکنند و بعد از مدت ها بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

او در ادامه افزود: همه بازیکنان تیم ملی امید زیر 21 سال هستند و این یعنی همین بازیکنان می توانند در مسابقات المپیک حضور داشته باشند و حرف های زیادی برای گفتن دارند، امیدوارم این بازیکنان بتوانند نتیجه خوبی در این رقابت ها بگیرند.

وی درباره اینکه اگر بازیکنان تیم امید بتوانند در این رقابت ها قهرمان شوند و از خدمت سربازی معاف گردند اظهار کرد: صد در صد می تواند یک پاداش خوب برای بازیکنان باشد و در صورت قهرمانی، مطمئناً از خدمت سربازی معاف خواهند شد و می توانند مسیر فوتبالی خودشان را بهتر دنبال کنند و برای بقیه بازیکنان در سال های بعد انگیزه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این طور نیست که یک تیم ضعیف باشد، اگر ما می خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم ها را شکست دهیم چه آن تیم قوی باشد یا ضعیف. تیم امید کشورمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها است.

ابراهیم شکوری درباره حریفان اصلی تیم ملی امید گفت: عربستان تیمی است که هزینه های زیادی کرده تا در این تورنمنت نتیجه لازم را بگیرد ولی همان طور که گفتم اگر می خواهیم قهرمان شویم و به المپیک صعود کنیم باید در همه دیدار های خود خوب بازی کنیم و انشاءالله با دعای خیر مردم این تیم، امید زیادی برای قهرمانی دارد.

او درباره همکاری باشگاه ها با تیم امید اظهار کرد: اکثر باشگاه ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار داده اند به جز تیم نساجی مازندران که به هر دلیلی به ما بازیکن نداده است احتمالا آن ها هم به بازیکن خودشان نیاز داشته اند که نتوانستند او را به ما بدهند.

وی در پایان افزود: خداراشکر بچه های تیم امید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و بازی تدارکاتی خوبی را مقابل عراق داشته اند و انگیزه کافی را برای کسب عنوان قهرمانی دارند.