استیلی: هدف اصلی ما المپیک است

حمید استیلی در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی گفت: الحمدالله تیم ما هفته آخر تکمیل شد و به جز نورافکن و شکاری که دو لژیونر ما بودند، سایر بازیکنان در اختیار تیم امید قرار گرفتند و با همین تیم به چین و اندونزی می‌رویم. یک بازی دوستانه در شانگهای داریم که بعد از آن به اندونزی می‌رویم. بازیکنان هم اردوی تدارکاتی خوبی داشتند و هر چقدر اردوی خوب داشته باشند، برای ما بهتر است.

وی در خصوص اینکه آیا هدف المپیک است یا بازی‌های آسیایی، گفت: هدف اصلی ما حضور در المپیک است و به اندونزی نمی‌رویم که زنگ تفریح بشویم. من هم قول داده‌ام بازیکنان با تمام توان بازی کنند و با بازی مقابل عراق ما را امیدوار کردند. درست است هر بازی شرایط خودش را دارد، اما امیدوارم بچه‌ها از تمام پتانسیل خود استفاده کنند و در اندونزی ما را سربلند کنند.

مدیر فنی تیم فوتبال المپیک با تأکید بر اینکه هدف اصلی ما المپیک است، خاطرنشان کرد: روزی که با کمیته فنی، تاج و ساکت صحبت کردیم همه پشت این بودند که تیم به المپیک صعود کند و قرارداد کرانچار هم تا پایان المپیک ۲۰۲۰ است و امیدوارم بتوانیم بعد از ۴۴ سال به المپیک صعود کنیم.

استیلی در خصوص اینکه دور قبلی هم در بازی‌های انتخابی المپیک تیم امید نتوانست از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش استفاده کند و آیا این بار تدبیری شده تا از بازیکنان لژیونر بهره ببریم، گفت: با توجه اینکه بازی‌های آسیایی در آسیاست و فیفادی نیست، تیم‌های اروپایی به ما بازیکن نمی‌دهند، مگر اینکه در قرارداد آنها توسط مدیر برنامه‌ها ذکر شود. این مهم است که مدیر برنامه‌ها تقویم ما را ببیند و این موارد را ذکر کند، چون امید نورافکن کاپیتان تیم ماست، اما اکنون نمی‌تواند ما را همراهی کند. امیدوارم برای بازی‌های انتخابی المپیک بتوانیم این مشکل را حل کرده و از آنها استفاده کنیم.