نظر لوپتگی درباره جدایی مودریچ از رئال

خولن لوپتگی بعد از پیروزی 3 بر یک رئال مادرید مقابل یوونتوس در بازی امروز (یکشنبه) دو تیم در جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا، شایعه‌ای که درباره انتقال احتمالی لوکا مودریچ به اینتر شکل گرفته است را کم اهمیت دانست و گفت: من به رئیس باشگاه گفته‌ام که مودریچ بازیکن رئال مادرید می‌ماند و دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد. او بازیکنی خارق‌العاده است که ما با آغوش باز منتظرش هستیم. من بعد از جام جهانی با او صحبت کردم. مودریچ بازیکنی است که من شیوه‌ بازی‌اش را دوست دارم. او هم از بازی کردن در تیم ما لذت خواهد برد و بازی برایش آسان خواهد بود.

لوپتگی درباره پیروزی تیمش مقابل بانوی پیر هم عنوان کرد: نتیجه همیشه یک روایت دقیق از بازی نیست، مثل بازی‌مان مقابل منچستریونایتد که با وجود شکست گفتم احساس مثبتی نسبت به بازی‌مان دارم. تیم ما دارد گام‌هایی رو به جلو برمی‌دارد و مقابل تیمی که خودش را بهتر تقویت کرده است، بازی خوبی انجام داد. با وجود دریافت گلی که مستحقش نبودیم، بازی ما کیفیت و شخصیت داشت. ما با ارائه یک بازی خوب پیروز شدیم.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره خریدهای بعدی تیمش و اینکه آیا قهرمان اروپا به خرید بازیکنانی مانند نیمار یا ادن ازار نیاز دارد، گفت: من درباره هیچیک از بازیکنانی که به رئال مادرید تعلق ندارند، صحبت نمی‌کنم. مارکو در این بازی در پستی بازی کرد که به آن عادت ندارد اما نمایش خوبی داشت، مثل هم‌تیمی‌هایش. ما از بازی‌ای که انجام دادیم راضی هستیم.

لوپتگی در پاسخ به این سؤال که آیا تیبو کورتوا دروازه‌بان چلسی به تیم او ملحق خواهد شد یا نه، هم تأکید کرد: زمانی که آمد، البته اگر بیاید، از من درباره‌اش سؤال بپرسید. من تنها درباره کیلور و لونین که دروازه‌بانی فوق‌العاده است، صحبت می‌کنم. اگر گزینه‌ دیگری وجود داشته باشد به شما درباره‌اش جواب می‌دهم.