اطلاعیه باشگاه سپیدرود خطاب به هواداران

سایت باشگاه سپیدرود رشت با انتشار اطلاعیه‌ای هواداران این تیم را به حمایت دوباره دعوت کرد. در اطلاعیه‌ای که منتشر شده آمده است: قبل از هر چیز و بیان هر نکته‌ای وظیفه خود می‌دانیم ضمن سپاس از هواداران وفادار و دوست داشتنی از ایشان به جهت شکست در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر و به خصوص شکست سنگین خانگی در مقابل سپاهان عذرخواهی کنیم. می‌دانیم برای این هواداران، شکست تیم محبوبشان  تا چه میزان سخت و دشوار است و این اندوهی مشترک است که بر دل تمام اعضای خانواده سپیدرود سنگینی می‌کند و هیچ چیز آن را آرام نمی‌کند، مگر ادامه حضور موفق در ادامه رقابت‌های لیگ برتر.صدای شکستن دل‌های شما، دلخراش‌ترین نوایی است که می‌تواند به گوش برسد اما سپیدرود ما نشکسته است و نمی‌شکند.

تا شما هواداران را داشته باشد، هیچگاه نخواهد شکست. شاید در انبوه سختی‌ها و  دشواری‌ها در تاریخ نیم قرنی خود کمر خم کرده باشد اما بار دیگر قامت راست کرده و می‌‎کند. این روزها، شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و بدون هیچ اغراق و شعاری تمام دلخوشی سپیدرود در وهله اول، هواداران همیشه وفادارش هستند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن عذرخواهی از مردم عزیز گیلان و رشت به ویژه هواداران  بابت آزرده شدنشان از این نتیجه از همه این عزیزان در هر جایگاهی که قرار دارند، تقاضا می‌کند، حمایت و انرژی مثبت خود را نثار اعضای تیم کنند تا برای ادامه رقابت های لیگ برتر خود را آماده نمایشی کنیم که بتوانیم از نام بزرگ و با ارزش سپیدرود دفاع کنیم.بیست و هشت هفته باقیمانده و بیشتر از همیشه سپیدرود به پشتیبانی و حمایت عاشقان خود نیازمند است.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت