استقلال آقای گل معرفی می کند؟

در فصل گذشته علیرضا جهانبخش با وجود اینکه در ترکیب آلکمار مهاجم نوک نبود و در جناح راست خط هافبک بازی می‌کرد آقای گل لیگ برتر هلند شد و به واسطه همین درخشش به تیم برایتون انگلیس رفت و نزدیک به ۲۰ میلیون یورو برای باشگاه سودآوری داشت. 
در فوتبال روز دنیا مهاجمان نوک کمتر از مهاجمان کناری گل می‌زنند به این خاطر که مهاجمان نوک از سوی خط دفاعی حریف به خوبی مهار می‌شوند، اما مهاجمان کناری با توجه به اینکه رو به دروازه هستند و از عقب به فضا می‌زنند به راحتی مهار نمی‌شوند. 
بیشتر عادت کرده‌ایم وریا را در استقلال در پست مدافع راست ببینیم، اما در بازی با ذوب‌آهن به دلیل اینکه فرشاد محمدی‌مهر در پست دفاع راست بازی می‌کرد وریا یک گام جلوتر بازی کرد و دو گل زد. وریا با توجه به عطش زیادی که برای گلزنی دارد و از همه مهمتر باهوش بازی می‌کند می‌تواند برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر خیز بردارد؛ یعنی همان اتفاقی که برای علیرضا در آلکمار رخ می‌دهد. 
در فوتبال روز دنیا زمانی که توپ در جناح چپ است بهترین گزینه برای گلزنی هافبک راست است و زمانی که توپ در جناح راست قرار دارد بهترین بازیکن برای گلزنی هافبک یا همان بال چپ است. خیلی از بازیکنانی که در این پست‌ها بازی می‌کنند در سال‌های گذشته و در لیگ‌های معتبر دنیا آقای گل شده‌اند و وریا هم می‌تواند به این مهم برسد. 
خوبی بازی وریا این است که به عنوان هافبک یا بال راست وقتی توپ در جناح مخالف است به خوبی به داخل می‌زند و از همه مهمتر جایگیری خوبی در نقطه کور دارد. او از سویی وقتی توپ را در اختیار دارد به خوبی به داخل می‌زند و با هافبک روی دست به خوبی یک و دو می‌کند و در ادامه وارد محوطه می‌شود تا با در اختیار گرفتن توپ و زدن ضربه به گل برسد. 
با پست جدیدی که شفر برای وریا تعریف کرده شاهد یک سورپرایز خوب برای تیم ملی خواهیم بود. قرار داشتن وریا در جمع مدعیان آقای گلی حتماً این بار کی‌روش را مجاب خواهد کرد او را در لیست اصلی اش قرار دهد، حتی اگر باز هم رامین رضاییان در تیم اوستند باشد.