غیبت ادامه دار فوق ستاره رئالی ها؛ حاشیه ساز شد

لوکا مودریچ این روز‌ها تبدیل به سوژه جدید رسانه‌های ورزشی اروپا در فصل نقل و انتقالات شده است. هافبک ملی‌پوش کروات که در جام جهانی یک فوق‌ستاره بود و در راه نایب‌قهرمانی تیمش در روسیه ۲۰۱۸ نقشی کلیدی ایفا کرد، حالا با شایعه انتقال به اینترمیلان مواجه شده و از او به عنوان دومین بمب خبری انتقالات بعد از رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، یاد می‌کنند.

هافبک رئال هنوز به اردوی تیمش اضافه نشده، اما طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار است از پس‌فردا (چهارشنبه) او در جمع سفیدپوشان مادریدی که فعلاً در آمریکا حضور دارند، اضافه شود. در چند روز اخیر خبر‌هایی منتشر شده بود در این مورد که او یک‌شنبه (دیروز) باید به اردو ملحق می‌شده و خبر عدم حضور در این روز را به جدی‌تر شدن جدایی اش از رئال‌مادرید نسبت دادند، اما باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد از ابتدا هم قرار بوده مودریچ چهارشنبه ۸ آگوست به تمرینات برگردد و مربی تیم هم در جریان بوده و خبر‌هایی که در این زمینه منتشر شده فقط یک سوءتفاهم است.

ستاره کروات که ماه آینده ۳۳ ساله خواهد شد، جام جهانی سختی را در روسیه پشت سر گذاشت، چون سه بازی تیم ملی کرواسی به وقت‌های اضافه (۱۲۰ دقیقه) کشیده شد. به همین دلیل است که بعد از پایان جام جهانی، حضور او در سوپرجام اروپا (دیدار مقابل اتلتیکومادرید که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود) به طور کامل منتفی شد. جولن لوپتگی سرمربی رئال‌مادرید از فصل طولانی و سختی که در انتظار تیمش است به خوبی مطلع است و نمی‌خواهد هافبک کروات تیمش را از همین ابتدای فصل تحت فشار بگذارد.

بنابراین همه برنامه‌ریزی‌ها برای زمان حضور مودریچ در تمرینات از یک ماه پیش انجام شده بود و هیچ ربطی به وضعیت آینده مودریچ نداشت؛ موضوعی که در این چند روز شایعه آن به شدت به گوش می‌رسد. از همان ابتدا برنامه بر این بود که کواچیچ دیگر هافبک کروات رئال مادرید سه روز قبل از مودریچ به تمرینات رئال اضافه شود - اتفاقی که دیروز افتاد- و لوکا سه روز بیشتر استراحت کند.

بنابراین عدم حضور مودریچ در دیدار هفته بعد مقابل اتلتیکومادرید به این دلیل است که او کمتر از یک هفته فرصت تمرین کردن با تیم را دارد و به پیشنهاد‌هایی که از اینترمیلان یا باشگاه‌های دیگر برای او رسیده، ربطی ندارد. عدم حضور مودریچ در بازی سوپرجام موضوعی نیست که باعث نگرانی لوپتگی شود چراکه او به شدت از سطح آمادگی سبایوس راضی است و او را به عنوان جانشین مودریچ در ترکیب تیم در نظر گرفته است. سرمربی اسپانیایی رئال ترجیح می‌دهد هافبک کروات تیمش را با آمادگی ۱۰۰ درصد در مراحل حساس فصل در نظر داشته باشد و می‌داند که برای رسیدن به این هدف باید یک پیش‌فصل خوب و آرام را برای ستاره تیمش تدارک ببیند.