جلالی: جدایی کی‌روش نگران‌کننده است

با مجید جلالی در خصوص پیروزی برابر سایپا، شرایط پیکان در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم. 
 خیلی‌ها تصور نمی‌کردند با این نتیجه سایپا را شکست بدهید. 
خوشبختانه بچه‌های ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و توانستند خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند. ما شناخت خوبی از سایپا داشتیم و هدف‌مان این بود ضربات ایستگاهی آن‌ها را کنترل کنیم. فکر می‌کنم در زمان مناسبی هم به گل رسیدیم و در مجموع بازی را خوب اداره کردیم. من بعد از پایان بازی هم گفتم این برد می‌تواند نویدبخش روز‌های خوب برای پیکان باشد. 
آیا از شرایط فعلی تیم به صورت کامل رضایت دارید؟
ما در مرحله کار هستیم ولی با این حال در مرحله پیشرفت هم قرار داریم. چند بازیکن به تیم اضافه کردیم و جوان‌های خوبی هم داریم که به خوبی از آن‌ها در لیگ برتر استفاده خواهیم کرد. به هر حال این مهم است که باشگاه پیکان بتواند جوان‌های خوبی را در کنار خودش داشته باشد. 
کیفیت بازی‌های لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
با توجه به اینکه دو هفته از مسابقات گذشته است، کیفیت بازی‌ها خوب است. البته من فقط به آمار گل‌ها استناد نمی‌کنم و معتقدم بازی‌های این دو هفته کیفیت خوبی داشته‌اند. 
مدعیان جدی قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟
از حالا زود است در این مورد صحبت کنیم. به طور سنتی چند تیم مدعی هستند که می‌توان به پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و چند تیم دیگر اشاره کرد. این تیم‌ها از لحاظ امکانات و بودجه در سطح بالایی قرار دارند. البته ما هم رقابت می‌کنیم و می‌خواهیم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. 
در مورد بازی این هفته با سپاهان چه صحبتی دارید؟
مطمئناً بازی باکیفیتی خواهد بود و ما به اصفهان می‌رویم تا یک قدم محکم در ادامه لیگ برداریم. البته می‌دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم. 
این روز‌ها بحث جدایی کی‌روش از تیم ملی مطرح است. نظر شما در این مورد چیست؟
ما زمان زیادی تا جام ملت‌های آسیا نداریم و معتقدم جدایی این مربی برای تیم ملی نگران‌کننده است. بهترین تصمیم این است که کی‌روش در تیم ملی بماند و ما در جام ملت‌ها از این مربی استفاده کنیم.