زوج جدید استقلال محبوب هواداران می شوند؟

اگر جذب طارق همام را با توجه به اینکه کشف شفر نبود و باشگاه این بازیکن را پیشنهاد داد و سپس شفر انتخاب کرد، کنار بگذاریم استقلال در ابتدای فصل امسال نیز مانند نیم فصل دوم سال گذشته دو خرید خارجی داشت.

بویان فصل گذشته در مرکز زمین به استقلال اضافه شد و تیام در خط حمله برای آبی ها به میدان رفت؛ دو بازیکن با دو سرنوشت متفاوت. بویان در استقلال هرگز نتوانست دقایق زیادی به میدان برود و عملکرد او به اندازه ای دور از انتظار بود که در پایان فصل آبی ها قید او را زدند اما تیام بهترین بازیکن نیم فصل دوم آبی ها شد و رد پای او در تمامی موفقیت ها دیده می شود.

شفر حالا در تابستان نیز دو خرید داشته است. نویمایر مانند بویان در مرکز زمین به استقلال اضافه شده و گرو نیجریه ای نیز جانشین تیام در خط حمله است. هواداران استقلال البته امیدوارند که این دو بازیکن مانند تجربه نیم فصل گذشته نشوند و هر دو بازیکن کیفیت بالایی داشته باشند.

کارنامه این دو بازیکن نیز اما نشان می دهد احتمالا خبری از تکرار دوگانه سال گذشته نیست و خریدهای جدید استقلال نه به اندازه ای کارنامه درخشان دارند که فوق ستاره ای شبیه تیام باشند و نه به اندازه ای ضعیف هستند که کارنامه ضعیف بویان را تکرار کنند و همین موضوع می تواند به شفر کمک کند تا تیم یکدست تری در اختیار داشته باشد.