بهروان: تلاش می کنیم خونه به خونه در لیگ یک باقی بماند

غلام رضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درمورد شرایط باشگاه خونه به خونه بابل در این روز ها گفت: ما تلاش می کنیم تیم خونه به خونه بابل در لیگ یک باقی بماند. مالک باشگاه نیز سال ها تلاش کرده تا این تیم در فوتبال کشورمان حضور خوبی داشته باشد. جلسه ایی با مسئولان محلی برگزار کرده بودیم و به ما قول داند که به کمک این تیم بیایند اما این قول آنها عملی نشد و ما شاهد این موضوع هستیم که این مسئولان بیان کرده اند که دیگر نمی خواهند تیم داری کنند.

امید وارم این اتفاق نیافتد و این تیم به حیات خود همچنان ادامه دهد. این باشگاه برای انجام بازی هایش یک سری مشکلات دارد. ورزشگاه هفت تیر بابل به یکسری تعمیرات نیاز دارد و در چند هفته آینده این ورزشگاه قابل استفاده نیست تا زمانی که رختکن تیم ها و جایگاه ویژه و مکان حضور خبرنگاران تکمیل شود. اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حال تلاش است تا این ورزشگاه به شرایط مناسب برسد اما این کار کمی زمان بر خواهد بود. مسئولین شهر بابل گفته اند که بازی های خود را در ورزشگاه ساری و یا کیاکلا انجام می دهند که این اتفاق منوط به اجازه شورای تامین است. باید ببینیم این تیم واقعا می خواهد در مسابقات لیگ یک شرکت کند یا خیر.

خونه به خونه در کمیته اخلاق پرونده دارد

او در مورد اینکه چرا مسئولان باشگاه خونه به خونه از تیم داری منصرف شده بودند گفت: این تیم یکسری پرونده در کمیته اخلاق دارد و این پرونده ها همچنان باز است و به نتیجه ای نرسیده است. کمیته اخلاق نیز از این باشگاه درخواست مستندات کرده است. انصراف آن ها تحت تاثیر همین پرونده ها بوده است.

شرایط نساجی در لیگ بهتر می شود

بهروان در مورد شرایط باشگاه نساجی مازندران در لیگ برتر گفت: باشگاه نساجی تازه به لیگ برتر آمده و تیم خوبی از نظر کادر فنی و مدیریتی همراه خود دارد و همچنین تیم ریشه دار و پرهواداری است. بازیکنان تمریناتشان را به موقع شروع کرده اند و دو بازی ابتدایی لیگ نمی تواند ملاک خوبی برای قضاوت این تیم باشد. نساجی برای پیشرفت پتانسیل زیادی دارد و من فکر می کنم در آینده نتایج بهتری در لیگ برتر می گیرد.

ورزشگاه وطنی بازسازی شده است

او در مورد شرایط ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر گفت:ما روز گذشته از وزشگاه وطنی بازدید کردیم و سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر نیز در کنارمان حضور داشت. نور ورزشگاه وطنی برای اولین بار شرایط استاندارد پیدا کرده است. اسکوربورد نصب شده است و همینطور سکوهای جدید ساخته شده است و همچنین رختکن ونیمکت ذخیره ها آماده شده است. جا دارد از استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین محلی بابت کمک هایشان تشکر کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در مورد تذکری که ناظر بازی در ورزشگاه شهید وطنی در مورد کسانی که روی دیوار ها نشسته بودند گفت: آن دیوار خارج از ورزشگاه وطنی و قسمتی از منازل شخصی اطراف استادیوم است و ما نمی توانیم در این مورد کاری انجام دهیم. اینکه تماشاگران به روی دیوار ها می روند و ایجاد خطر می کنند نیروی انتظامی می تواند ورود کند و مسئله را رسیدگی کند. چند ده متر دور تر از ورزشگاه اهالی یک خانه به روی دیوارشان آمده اند ما چه چیزی می توانیم به آن ها بگوییم.