ستون اصلی تیم استقلال از هم پاشید!

ستار همدانی در خصوص بازی استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهارداشت: در مجموع بازی‌های این دو تیم در طول سال‌های گذشته با حضور تماشاگران پرشورشان بسیار زیبا و تماشایی بوده است، چه در زمانی که این دو باشگاه در بحران بوده و چه در زمانی که در اوج آمادگی بودند.

وی افزود: هر دو تیم دارای تغییرات زیادی در سیستم مدیریت و بازیکنان داشتند. باشگاه تراکتورسازی ساختار مدیریتش عوض شده و کاپیتان‌های تیم ملی را در اختیار گرفت و استقلال نیز بیکار ننشسته و اقدام به جذب مرتضی تبریزی و بازیکنان خارجی کرده است. با وجود این انتظار یک بازی زیبا و تماشایی را از هردو تیم داریم.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که استقلال بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و جوانان آینده داری در تیم دارد اما حضور این بازیکنان جدید در استقلال مبهم است و باید صبر کرد تا عملکرد آنها را دید که به درد استقلال می‌خورند یا خیر، البته ستون اصلی استقلال با رفتن حسینی، امید ابراهیمی، تیام و جباروف از هم پاشید. به هر حال هواداران امسال انتظار کسب ستاره سوم در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند که بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد و استقلال در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

همدانی در خصوص عملکرد شفر خاطرنشان کرد: شفر از تجربه خوبی برخوردار است و در فصل گذشته یک تیم نا به‌سامان را به درستی نظم داد و از توانایی و عملکرد بازیکنان به درستی بهره برده و تیم را از بحران خارج کرد. باید صبر کرد و عملکرد شفر را در فصل جدید ارزیابی کنیم.