حساسیت بازی تراکتور و استقلال بالا رفته است

اکبر کارگر جم در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قطع به یقین این بازی نمی‌تواند بازی راحتی باشد. هم تراکتورسازی مقابل استقلال بازی سختی دارد و هم استقلال مقابل تراکتورسازی. این بازی برای هر دو تیم حساس است و هیچ تیمی به راحتی نمی‌تواند تیم مقابل را شکست دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: در سالهای اخیر آنقدر حساسیت این بازی بالا رفته که حالا می‌توان گفت بعد از دربی حساس ترین بازی سال دیدار بین استقلال و تراکتورسازی است. در سالهای اخیر تراکتورسازی بهتر از استقلال در این بازی های مستقیم نتیجه گرفته و آبی‌ها باید این روند را تغییر دهند. 

مدافع پیشین استقلال در ادامه بیان داشت: شفر در دو هفته نخست بازی‌ها امتیازاتی را از دست داده و باید این روند امتیازگیری در استقلال هم تغییر کند. این بازی بهترین فرصت است تا هم اولین پیروزی آبی پوشان به دست آید و هم روند امتیاز گیری این تیم تغییر کند.

کارگرجم تصریح کرد: خوشبختانه خریدهای خوبی در روزهای اخیر انجام شده و حالا تیم تقریبا کامل است و در خطوط مختلف بازیکنان کلیدی و مورد نیاز حضور دارند. با اضافه شدن چشمی و سید حسین حسینی هم دیگر یک تیم کامل در اختیار شفر قرار دارد و ما امیدواریم این تیم تا فینال آسیا پیش برود.