کورتوا پس از عقد قرارداد با رئال مادرید: رؤیایم به حقیقت پیوست!

مراسم معارفه تیبو کورتوا به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید، امروز (پنجشنبه) پس از موفقیت او در تست پزشکی این باشگاه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و او رسماً به شاگردان خولن لوپتگی ملحق شد تا به اولین خرید بزرگ کهکشانی‌ها در تابستان امسال و دومین دروازه‌بانی که آنها در پنجره نقل‌وانتقالات سال 2018 جذب کردند، تبدیل شود.

او که در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با چلسی این تیم را ترک کرد و به قهرمان اروپا پیوست، در مراسم معارفه‌اش گفت: در ابتدا از همه تشکر می‌کنم. امروز رؤیایی برای من محقق شد که تنها آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند برای تحقق آن چقدر تلاش کردم. می‌خواهم از باشگاه رئال مادرید به خاطر تلاش‌هایش برای جذب من تشکر کنم. در تمام دوران بازیگری‌ام و در هر تیمی که بوده‌ام با تمام توانم تلاش کرده‌ام. از امروز اما می‌توانم با خوشحالی از محقق شدن رؤیای کودکی‌ام به کار خود ادامه دهم.

کورتوا که با قراردادی شش ساله به ارزش 40 میلیون یورو راهی سانتیاگوبرنابئو شد، ادامه داد: من پیش از این سابقه بازی کردن مقابل رئال مادرید را داشته‌ام و می‌دانم که این یعنی چه. می‌خواهم در حد و اندازه جایگاه رئال مادرید کار کنم. بار دیگر از همه تشکر می‌کنم به خصوص از مادر فرزندانم که با وجود آنکه با هم نیستیم، باید بگویم برای من خیلی خاص بود. از همه تشکر می‌کنم و زنده باد مادرید!