به گزارش سایت گل ،ورزشگاه غرق شادی ست، پیروزی بزرگی به دست امده و هدیه ای فوق العاده به جانی انیلی فرستاده شده، الکس در شبی به یادماندنی و مهم نخستین گل فصلش را به ثمر می رساند تا به کسی که در زندگی او تاثیر بسیار زیادی گذاشته و او را به اینجا که هست رسانده بهترین هدیه ممکن را درست مانند نه سال پیش اهدا کند.


به گزارش یوونتوس دات ای ار استادیوم پیش از بازی خود را اماده برگزاری مراسم سالگرد نهمین سال درگذشت جانی انیلی، مرد بزرگ یوونتوس می کرد. تیفوسی ها فضا را غرق شادی و هیجان کردند تا او نیز خوشحال باشد. بازیکنان نیز می خواستند بار دیگر به او نشان دهند که همان یوونتوسی هستند که او می خواست و باید در روزی که به او تعلق داشت روح و ذات یووه ای که او از انان انتظار داشت را ارائه می کردند.


رضایت از برگزاری این مراسم در ورزشگاه خانگی و رسیدن به این خواسته در کنار هیجان تولد یک نوزاد دختر در خانواده جان الکان مقدمات رسیدن به یک پیروزی ارزشمند و صعود به مرحله بعدی رقابت های کوپا یتالیا را فراهم کرده بود.

بازیکنان بیانکونری نیز به شایستگی این مقدمات را به مراحل اجرا و نهایی رساندند. یوونتوس به خوبی با سه گل جاکرینی و دل پیرو در نیمه نخست و گل به خودی رمی ها در ۴۵ دقیقه دوم برابر جالوروسی به پیروزی مقتدرانه ای رسیدو به مرحله بعد صعود کرد.
این بهترین و جذابترین نمایش دل پیه رو بود که شاید می خواست حرف دوستش فرانچسکو توتی را به همه اثبات کند و بگوید حیف است از این ورزشگاه برود!