به گزارش خبرآنلاین؛ او در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارد و فقط منتظر پایان محرومیتش است تا برای پرسپولیس به میدان برود. نصرتی در گفتوگو با خبرآنلاین در مورد شرایط خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ میدهد.
وضعیت فعلی‌ات چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی دارم. فکر می‌کنم الان ۷۰درصد آماده هستم ولی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم. در حال حاضر با انگیزه و روحیه بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنم.
کی برمی‌گردی؟
اگر بخواهیم از لحاظ قانونی حساب کنیم محرومیت من اوایل اسفندماه تمام می‌شود ولی امیدوارم زودتر از ۷اسفندماه برگردم. دو سوم از محرومیت من سپری شده و از این مدت ۱۰ روز هم می‌گذرد و امیدوارم مسوولان لطف کنند تا بتوانم زودتر از حد موعد بازی کنم.
مثل اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس هم برای بخشش محرومیت تو در حال مذاکره با فدارسیون هستند؟
بله، سردار رویانیان و زارع در تلاش هستند و باید از آنها تشکر کنم.
راستی شرایط پرسپولیس را با مصطفی دنیزلی چطور ارزیابی می‌کنی؟
همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود تیم ما از لحاظ روحی روانی بهتر شده و حضور دنیزلی شرایط را تغییر داده است. البته هنوز پرسپولیس به وضعیت ایده‌آل نرسیده ولی دنیزلی روز به روز وضعیت پرسپولیس را بهتر می‌کند.
آیا می‌توان از پرسپولیس توقع قهرمانی داشت؟
در فوتبال هیچ چیزی قابل پیشبینی نیست. ما باید قهرمانی را سیبل کنیم و آن را در هدف قرار دهیم تا بتوانیم به یک رتبه خوب برسیم. اگر قهرمان شویم عالی خواهد شد و اگر هم نشدیم باید یک رتبه خوب را به دست آوریم. به نظر من پرسپولیس میتواند به ردههای بالاتر صعود کند.