اینتر تا پایان هفته منتظر مودریچ می‌ماند

با وجود انتشار اخباری مبنی بر اینکه لوکا مودریچ تصمیم خود را درباره آینده‌اش گرفته و قصد دارد به دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید – البته به شرط افزایش حقوقش ادامه دهد – باشگاه اینتر می‌خواهد منتظر بماند تا اتفاقی رخ دهد و مسیر انتقال کاپیتان تیم ملی کرواسی به سوی ایتالیا هموار شود.

اخیراً نشریات اسپانیایی مدعی شده‌اند که باشگاه رئال مادرید به مودریچ پیشنهاد افزایش حقوق او و تبدیل کردنش به یکی از سه بازیکن پردرآمد باشگاه را داده و همین موضوع سبب شده است که او قید رفتن از سانتیاگو برنابئو را بزند. در همین حال برخی دیگر از رسانه‌ها همچنان اعلام می‌کنند که مودریچ هنوز به پیشنهاد اینتر فکر می‌کند، پیشنهادی که حقوقی قابل توجه را برای او تا 6 سال دیگر از دو بازیگری‌اش، شامل 4 فصل حضور در اینتر و 2 فصل حضور در تیم جیانگسو سونینگ چین تضمین می‌کند.

در حالی که رئال مادرید نام مودریچ در اسامی بازیکنانش برای سوپرجام اروپا قرار داده و از او در جام برنابئو هم استفاده کرد، اینتری‌ها هنوز امیدوار هستند که این بازیکن 32 ساله را جذب کند اما آنها برای کشاندن مودریچ به جوزپه‌مه‌آتزا تنها تا روز جمعه یعنی روز قبل از آغاز فصل جدید سری A فرصت دارند و پس از آن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا بسته می‌شود.