اقدام شوکه کننده سرمربی فولاد

سید سیروس پورموسوی فصل گذشته با وجود نتایج خوبی که همراه این تیم تا پایان دور رفت بود و همواره جزو پنج تیم بالای جدول قرار داشت، اما تساوی‌های پُر تعداد در نیم‌فصل دوم موجب شد تا هواداران این تیم در چند بازی خانگی علیه او شعار سر دهند و روی روند نتایج این تیم تاثیر بگذارند.

پورموسوی با وجود انتقادات تعدادی از هواداران فولاد، اما لیگ هجدهم را هم با این باشگاه آغاز کرد و توانست در نخستین مسابقه فصل جدید به برتری 2 بر یک مقابل پارس جنوبی جم برسد ولی باخت 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس موجب شد تا موج جدید شعارها علیه او شنیده شود.

او که همواره در میان انتقادات، با آرامش با هواداران فولاد صحبت کرده و پس از دیدار هفته دوم مقابل پرسپولیس نیز از آنها فرصت خواست تا تیمش شکل بگیرد، بعد از پایان مسابقه امشب تیمش مقابل نساجی مازندران تصمیمی جنجالی گرفت.

نساجی مازندران در دقیقه 10 با گلزنی محمد عباس‌زاده پیش افتاد که پیش بودن شاگردان نکونام باعث شد تا تماشاگران فولاد نه فقط در دقایق پایانی مسابقه، بلکه پیش از اتمام نیمه اول علیه پورموسوی شعار سر دهند و خواستار برکناری او شوند.

بعد از آنکه فولاد در نیمه دوم 2 گل برابر نساجی به ثمر رساند و به دومین برد خود در این فصل دست پیدا کرد، سید سیروس پورموسوی در اقدامی ناگهانی قصد داشت چهار گوشه زمین چمن ورزشگاه غدیر را ببوسد و از فولاد خداحافظی کند که بازیکنان فولاد ازجمله سروش رفیعی و ایوب والی مانع از ادامه کار او شدند و درخواست کردند تا این کار را انجام ندهد.

حال مشخص نیست پورموسوی تصمیم خود مبنی بر استعفا از سرمربیگری فولاد خوزستان را به طور جدی گرفته یا با میانجی‌گری بازیکنان قصد دارد به کارش در این تیم ادامه دهد.