از شکست استقلال بیزارم/شکست را به زودی جبران می‌کنیم

میلاد زکی‌پور از شکست تیمش در دیدار با پارس جنوبی جم خیلی ناراحت بود. مدافع – هافبک استقلال که در دیدار پنج‌شنبه بار دیگر در پست هافبک به زمین رفته بود، با خبرورزشی حرف زد.

*اولین باخت را تجربه کردید؟

کلاً از باخت بیزارم. هر زمان می‌بازیم، به شدت ناراحت می‌شوم. تیم ما در شرایط خیلی خوبی بود ولی متأسفانه بد آوردیم و خیلی از موقعیت‌های‌مان از دست رفت.

* حریف تان به خوبی همه راه نفوذهای تان را بسته بود؟

به هر حال هر تیمی روبه‌روی استقلال بازی می‌کند، با انگیزه بالایی کار می‌کند. پارس جنوبی در خانه خودش بازی می‌کرد و طبیعی بود با همه توان کار کند. ما هم با همه توان بازی کردیم. آن‌ها با گل به خودی ما را شکست دادند و نتوانستند هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد کنند.

* پس چرا تمام‌کننده نداشتید؟

بچه‌ها خوب کار کردند ولی روز ما نبود. ما هر کاری از دستمان برمی‌آمد، انجام دادیم ولی پارس جنوبی بازی را بسته بود. یارگیری من تو من و دفاع چند لایه کار را برای ما دشوار کرده بود. فکر می‌کنم یکی از آسان‌ترین بازی‌های آقامهدی (رحمتی) بود که اصلاً به دردسر نیفتاد. ما باید برنده می‌شدیم یا لااقل مساوی می‌کردیم.

* سهرابیان ناراحت بود؟

همه ناراحت بودیم. او هم بدتر از بقیه. در کل فکر می‌کنم اگر بخواهیم خیلی با ارفاق حرف بزنیم، می‌توان گفت که نتیجه عادلانه تساوی بود نه باخت ما.

* چند موقعیت خوب هم در نیمه اول ایجاد کردی و سانترهایت موقعیت‌سازی کرد! از عملکردت راضی بودی؟

به هر حال همه کار‌هایی که شفر از من خواسته بود را انجام دادم ولی بین نیمه تیم تغییر تاکتیک داد و من و روح‌ا... باقری تعویض شدیم.

* اتفاقی قبل بازی برای تان رخ داده بود؟

نه! ما رفته بودیم که یک برد دلچسب بگیریم تا پیروزی ۳ بر صفر برابر تراکتور را به آن پیوند بدهیم ولی نشد! قسمت نبود.

* بازی با فولاد در تهران چه می‌شود؟

قطعاً این دیدار در تهران باید با برد تمام شود، چون می‌خواهیم برای آسیا آماده شویم. فقط باید از بابت این باخت از همه هواداران‌مان در ایران و جم که ما را تشویق می‌کردند، عذرخواهی کنم و بگوییم که قطعاً این شکست را به زودی جبران می‌کنیم.