خونه به خونه به لیگ دسته سوم فوتبال می رود

تیم فوتبال نفت تهران که به دلیل مشکلات مدیریتی و بلاتکلیف بودن در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول مقابل سیاه جامگان مشهد به میدان نرفت، امروز(شنبه) هم برابر شهرداری تبریز در زمین حاضر نشد تا سقوط این تیم به لیگ دسته سوم فوتبال ایران قطعی شود.

با اعلام فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک، نفت تهران به دلیل شرکت نکردن در 2 بازی ابتدایی در رقابت های لیگ یک به دسته سوم سقوط می کند و نیازی هم به ارجاع پرونده این تیم به کمیته انضباطی نیست.

البته باشگاه خونه به خونه بابل هم از این اتفاق دور نیست و اگر فردا ( یکشنبه ) مقابل سیاه جامگان مشهد قرار نگیرد به سرنوشت نفت تهران دچار و راهی لیگ دسته سوم فوتبال ایران می شود. البته شرایط تیم بابلی بهتر از زردپوشان پایتخت است، چرا که هدایت این تیم برعهده اکبر محمدی است و در چند روز گذشته تواسته بازیکنان خوبی را جذب کند.

خونه به خونه با مالکیت قاسم حسن زاده در هفته نخست لیگ برتر در تقابل با ملوان بندر انزلی در زمین مسابقه حاضر نشد و فردا ( یکشنبه ) باید در مشهد به مصاف مشهدی ها رود.

فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید:  مسئولان باشگاه خونه به خونه اعلام کردند، مدارک خود را فردا( یک شنبه) به سازمان لیگ تحویل می دهند.

اگر خونه به خونه مقابل سیاه جامگان بازی کند که در لیگ آزادگان ماندنی و به کار خود ادامه خواهد داد، در غیر اینصورت تیمی که در فصل گذشته تا آستانه لیگ برتری شدن پیش آمده بود، باید به لیگ دسته سوم برود و در چارچوب آن مسابقات با حریفانش دیدار کند.

دیدار نماینده های بابل و مشهد طبق برنامه باید فردا ( یکشنبه ) از ساعت 18:30 در مشهد برگزار شود.