استقلال زخم‌خورده است، کار سختی داریم

فولادخوزستان در هفته چهارم لیگ برتر توانست نساجی مازندران را شکست دهد تا برای بازی با استقلال با روحیه بالایی به تهران بیاید. با ایوب والی مدافع باتجربه فولاد صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد. 
بعد از گذشت ۴ هفته موفق به کسب ۷ امتیاز شده اید. در مورد عملکرد فولاد چه صحبتی داری؟
من معتقدم تیم ما هفته به هفته بهتر شده است. در هفته اول و دوم فکر می‌کنم زیاد خوب بازی نکردیم ولی در بازی با نفت مسجدسلیمان شرایط بهتری داشتیم. مقابل نساجی مازندران هم خوب بازی کردیم و ۳ امتیاز را با شایستگی گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم و اعتقاد من این است که کیفیت فنی تیم باید بالاتر برود. مطمئناً با تدابیر کادر فنی شرایط بهتری خواهیم داشت. 
چرا هواداران فولاد صبر ندارند و مثل فصل گذشته علیه تیم شعار می‌دهند؟
من باید از هواداران فولاد که تیم را تشویق می‌کنند و حامی ما هستند تشکر کنم. متأسفانه برخی از هواداران فولاد هم کم‌حوصله هستند و وقتی در بازی با نساجی مازندران گل اول را خوردیم شاید آن‌ها ذهنیت بازی با پرسپولیس را پیدا کردند و در مورد تیم ما قضاوت زودهنگامی داشتند با این حال دیدید که توانستیم به بازی برگردیم و بازی را ببریم. این عده از هواداران فولاد باید تیم ما را مورد حمایت قرار دهند و آن‌ها باید بدانند وقتی تیم عقب است و نتیجه نمی‌گیرد نیاز به حمایت‌شان داریم. 
امسال چه جایگاهی را نشانه گرفته‌اید؟
هدف فولاد همیشه حضور در بالای جدول است و امسال همچنین هدفی داریم. خوشبختانه امسال تیم خوبی داریم و باشگاه اجازه داد که چند بازیکن خارجی خوب هم به تیم ما اضافه شوند. ما باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم و با این پتانسیل می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. 
در مورد بازی با استقلال نظرت چیست؟
بازی با استقلال بسیار سخت خواهد بود، چون آن‌ها یک تیم زخم‌خورده هستند و در بازی قبلی شکست خوردند. با این حال معتقدم اگر فولاد آماده باشد و خودمان باشیم استقلال و هر تیمی را می‌توانیم شکست دهیم. امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم.