به گزارش ايسنا، سيدمهدي رحمتي در مورد گلي كه از فولاد خوزستان دريافت كرد، گفت: من روي صحنهي گل سهلانگاري كردم و فكر كردم كه توپ سادهاي است و ميتوانم آن را به راحتي بگيرم.

رحمتی در مورد بازی اظهار کرد: فکر می‌کنم تماشاگرانی که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده بودند از این بازی لذت بردند و امیدوار هستم که در بازی‌های بعدی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند چون به حمایت آنها نیاز داریم.

دروازه‌بان استقلال اظهار کرد: همه هم‌قسم شده بودیم که در این بازی پیروز شویم و خدا هم کمک کرد و از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

وی در مورد اینکه در چند وقت گذشته به بی‌اخلاقی‌ها در ورزش پرداخت شده است و علت آن، گفت: این موضوع را نمی‌توانم در یکی، دو دقیقه بگویم اما چند وقتی است که همه تمام فوتبالیست‌ها را طور دیگری نشان می‌دهند و حرکات کوچک را بزرگ می‌کنند.

در فوتبال ما حاشیه‌ها طرفدار بیشتری دارد و به همین دلیل کارهای خوب و خیر بازتاب چندانی ندارد. وقتی که برای مسائلی مانند دلالی برنامه گذاشته می‌شود باید برای کارهای خیری که فوتبالیست‌ها انجام می‌دهند هم برنامه‌هایی پخش شود.

فوتبالیست‌ها در کارهایی مانند تهیه جهیزیه و آزاد کردن زندانی‌ها فعالیت می‌کنند اما اینها چندان بازتاب داده نمی‌شود. اگر این مسائل هم نشان داده شود می‌بینیم که فوتبالیست‌ها نیز بااخلاق هستند.

دروازهبان تيم ملي در مورد بازي با قطر و اينكه آيا دوست دارد در اين بازي تشريفاتي حضور داشته باشد يا خير؟ گفت: اين مساله به نظر كادر فني تيم ملي مربوط ميشود ولي من دوست دارم كه در همه بازيها حضور داشته باشم.