واکنش سایت‌ ای اف سی به شکست ایران برابر میانمار

تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین بازی اش در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (دوشنبه) به مصاف میانمار رفت و در عین ناباوری ۲- صفر برابر حریف خود شکست خورد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در واکنش به شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر میانمار نوشت؛ اندوه بسیار برای میانمار. ملی پوشان میانمار، ایران را گیج و مبهوت کردند.‌ای اف سی با اشاره به نتایج 2 بازی امروز گروه f. نوشت، میانمار و کره شمالی به ترتیب ایران و عربستان سعودی را گیج و مبهوت کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

با این نتایج هر ۴ تیم ۴ امتیازی شدند و تفاضل گل تیم‌ها جایگاه آن‌ها را در این گروه مشخص کرد- ایران صدرنشین شد، کره شمالی در جای دوم ایستاد و عربستان و میانمار هم سوم و چهارم شدند.

ایران و کره شمالی به طور مستقیم به مرحله حذفی راه یافتند، در حالی که عربستان سعودی نیز احتمالا صعود کند، اما میانمار بدشانس از دور رقابت‌ها کنار رفت. دو گل در نیمه دوم پیروزی ۲-۰ میانمار بر تیم ملی ایران در ورزشگاه پاتریوت چاندرابهاگا را مسجل کرد.

ایران برای کسب صدرنشینی گروه پا به این مسابقه گذاشت، اما میانمارکه کره شمالی، دارنده مدال نقره‌ی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در بازی اول ۱-۱ متوقف کرده بود، با روحیه بازی کرد.

تیم ملی جوان، در نیمه اول نسبتا محتاطانه بازی کرد، در حالی که میانمار به شدت فشار می‌آورد و به دنبال برتری در دقایق اول بازی بود، اما هر ۲ طرف به زحمت به یک سوم همدیگر رسیدند، و این بن بست تا پایان نیمه اول ادامه داشت.

میانمار در نیمه دوم با رویکردی تهاجمی بازگشت و در دقیقه ۵۶، «لوین مو»، با گلی فوق العاده بن بست را شکست.

در دقیقه ۶۰ وایی هتت جایگزین «لویین مو» شد و تنها دقیقه هشت دقیقه گل دوم میانمار را به ثمر رساند.