ترکیب احتمالی تیم ملی امید فوتبال ایران مقابل کره جنوبی

تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت زلاتکو کرانچار باید در مرحله یک هشتم نهایی حذفی رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به مصاف تیم کره جنوبی برود.

یوزهای جوان در نخستین بازی مقابل عربستان به تساوی صفر بر صفر رسیدند، سپس در دیدار با کره شمالی به برد 3 - 0 شیرین دست پیدا کردند و در آخرین گام برای فرار از رویارویی با میانمار 2 بر صفر متحمل باخت شدند اما با توجه به شکست 3 بر صفر عربستان مقابل کره شمالی، شاگردان کرانچار در صدر جدول گروه F قرار گرفتند و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کره جنوبی بروند.

کره جنوبی هم در گروه E با تیم های مالزی، بحرین و قرقیزستان همگروه بود و 2 برد مقابل قرمزپوشان ( بحرین و قرقیزستان ) 6 امتیازی شد و با شکست در بازی رو در رو با مالزی در رده دوم قرار گرفت. هدایت این تیم برعهده کیم هاک بوم 58 ساله است. این مربی سابقه هدایت تیم های گانکون، سئونگنام و ... دارد و در سال 2018 هدایت تیم زیر 23 ساله های کره را برعهده گرفت.

البته کره ای ها در این دوره از مسابقات، برخلاف تیم ایران از ستاره های بزرگسالان و زیر 23 سال استفاده می کنند که می تواند کمک بزرگی به این تیم کمک کند.

بر همین اساس، نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی ایران  مقابل کره جنوبی که به شرح زیر است:

مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلم‌پور، علیرضا آرتا، عارف آقاسی، محمد خدابنده‌لو، ابوالفضل رزاق‌پور، یونس دلفی، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی و امیر روستایی

دیدار تیم های امید ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی جاکارتا 2018، پنج شنبه هفته جاری در مالزی برگزار خواهد شد.