نکونام: پرسپولیس اندازه ما موقعیت نداشت!

 جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: همه دیدند که تمام تیم زحمت کشید و خوب بازی کردند و بازیکنان جدید هم بهترین عملکرد را داشتند. خیلی سخت است که جا بیفتند، اما واقعا نشان دادند که فوتبال بلد هستند و جا افتادند.

وی در مورد اینکه چرا حامد لک نیمکت‌نشین بود و اینکه آیا او مشکلی داشت؟! گفت: خیر، صلاح دیدیم که امروز فرد دیگری دروازه‌بان ما باشد. قبلاً هم گفتم در تیم ما هرکسی که خوب تمرین کند بازی می‌کند، فرقی هم ندارد چه کسی باشد. امیر هم دروازه‌بان ما وقتی خوب کار کرده طبیعتاً جایگاهش تثبیت می گردد، او قبلاً گلر سوم ما بود و حالا اول شده است، تا زمانی هم که خوب باشد بازی می‌کند، او نشان داده که به دنبال پیشرفت است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد تعطیلی مسابقات لیگ گفت: به هر حال یکسری مسابقات باشگاهی و فیفا دی وجود دارد، این تعطیلی‌ها می‌تواند به همه تیم‌ها کمک کند، شاید زیاد باشد اما قطعاً به تیم خود ما کمک خواهد کرد.

نکونام در مورد روند بازی گفت: باید به تیمم تبریک بگویم، پرسپولیس در آزادی به اندازه ما مقابل نفت موقعیت نداشت، آنها بسته بازی می‌کردند اما ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم، نیمه اول می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، بعد از اینکه به گل هم رسیدیم توپ و میدان در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: یک پنالتی هم صاحب شدیم اما به گل تبدیل نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد بازی دیگر تمام می‌شد اما بعد از از دست رفتن پنالتی یک مقدار شرایط روحی و روانی بچه‌ها افت کرد، مطمئناً اگر در یک بازی خوب نباشید حریف به شما رحم نخواهد کرد. باید خوب بازی کنیم.  هوادار از تیم گل و پیروزی می خواهد و از همه چیز مهمتر است. بازیکن به تنهایی برای من اصلاً مهم نیست بلکه یک تیم است که مهم می‌شود.

نکونام تأکید کرد: تیم ما هم واقعاً امروز خوب بازی کرد، مطمئن باشید بهتر هم می‌شویم، ما باید یاد بگیریم وقتی می‌توانیم راحت به پیروزی برسیم نباید بازی را سخت کنیم. با اینکه نفتی‌ها ۱۰ نفره دفاع می‌کردند اما موقعیت زیادی داشتیم و ۲-۳ گل می‌توانستیم بزنیم.

سرمربی نساجی قائمشهر در مورد عملکرد وسلیانی اظهار داشت: از او شناخت داشتیم و امروز هم با توجه به شرایط تیم از او در دفاع استفاده کردیم. باید بازیکن هرجایی که تیم نیاز دارد بازی کند، حتی اگر به یک دفاع در درون دروازه نیاز داشته باشیم.

وی در مورد اینکه مهاجمان شما موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهند و آیا نیاز به روانشناس دارند یا خیر، گفت: روانشناس و این چیزهایی که می‌گویید اعتقاد ندارم، روانشناس برای کسی است که مشکل روانی دارد. بازیکن باید فوتبال بازی کند، هیچ بازیکنی نیست که نخواهد گل بزند و دوست نداشته باشد، همه چیز بستگی به شرایط دارد.

وی در مورد ضربه چیپ پنالتی توسط محمد عباس‌زاده گفت: این موضوع اشتباه فردی بود و مطمئن باشید این موضوع دیگر در تیم ما تکرار نمی‌شود. به هواداران قول می‌دهیم.

نکونام در مورد وضعیت داوری گفت: امروز فغانی داور بود و صحبت کردن در مورد او اصلاً درست نیست. او داور بین‌المللی و جهانی است. اگر داوران مسابقات قبلی هم دقت لازم را داشتند حداقل ما الان جزء ۵-۶ تیم اول بودیم، امیدوارم دیگر این اشتباهات تکرار نشود.