کریمی: اگر السد ژاوی دارد ما هم یار دوازدهم داریم

علی کریمی در خصوص بازی با السد گفت: این بازی، بازی سال مااست و قطعاً همه زحمات بازیکنان و کادر فنی تیم در دیدار‌های قبلی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند در این دیدار خلاصه شده و نتیجه اش برای ما خیلی مهم است. 

او گفت: ما باید با شرایطی راهی میدان مسابقه با السد شویم که انگار پیش از این هیچ اتفاقی رخ نداده است. باید باخت در جم و تساوی در خانه روبه‌روی فولاد را فراموش کنیم و بیش از هر چیز روی دیدار با السد تمرکز داشته باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم که فقط کمی ناهماهنگی بین آن‌ها وجود دارد که این هم تا دیدار با السد برطرف خواهد شد. 

کریمی گفت: قطعاً در این بازی به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. حریف ما بازیکنان نامی زیادی مانند ژاوی دارد، اما در عوض ما هم یار دوازدهم‌مان را روی سکو‌ها داریم که دوشنبه‌شب با قدرت از تیم‌شان حمایت خواهند کرد. 

او درباره تساوی خانگی در دیدار با فولاد هم گفت: همه تلاش‌مان را کردیم ولی موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نشد. گاهی این اتفاقات می‌افتد، اما در نهایت ما نتوانستیم نتیجه دلخواه هواداران‌مان را رقم بزنیم. یک گل هم زدیم که پذیرفته نشد. فکر می‌کنم به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و از هفته بعد باید به فکر کسب امتیازات کامل باشیم.