افت پرسپولیس مشکل ساز می شود

حمید درخشان در خصوص بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس دچار افت شده است و این اتفاق برای تیم مشکل ساز خواهد شد.

وی افزود: زمانی که یک تیم در ابتدای فصل نتواند بازیکن جذب کند و با بازیکنان فصل قبل خود به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شود طبیعی است که دچار چنین افتی می‌شود، البته این افت تیمی است و باید مدیریت شود.

پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: حریفان و رقیبان پرسپولیس این تیم را باتوجه به عدم جذب بازیکنان جدید آنالیز کرده‌اند و نیاز است که پرسپولیس در نوع نگرش و تاکتیک خود تغییر و تحول ایجاد کند تا بتواند پر قدرت لیگ برتر و آسیا را پشت سر بگذارد.

درخشان در خصوص عدم کسب برد پرسپولیس مقابل تیم‌های جنوبی اظهار داشت: باید این نکته را یادآور شد که شرایط آب و هوایی جنوب کشور بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته و تیم را دچار مشکل و عدم امتیاز گیری کرده است و گرنه پرسپولیس پتانسیل برد برابر این تیم‌ها را دارد.

وی در پایان در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس مقابل حریف قطری از شانس برد و صعود برخوردار است. باید شاگردان برانکو فکورانه عمل کنند تا بتوانند از سد حریف قطری بگذرند. بهتر است با یک بازی حساب شده در زمین حریف تساوی گرفت و کار را در آزادی تمام کرد.