شفر: این تیم با تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کرد فرق دارد

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) استقلال تهران و السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ قهرمانان یک مسابقه فوتبالی بسیار بزرگ است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: تمام اعضای تیم با احساس خوب و مثبت برای بازی فردا آماده هستند. برخی ها بودند که در گذشته فکر می کردند ما امروز اینجا نباشیم که درباره حضور در نیمه نهایی صحبت کنیم. اما حالا ما اینجاییم!

وی درباره شرایط السد قطر اظهار داشت: این تیم با تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کرد فرق دارد. السد چند بازیکن عالی از اسپانیا، امریکای جنوبی و کره گرفته است. اما باید بگویم مهم این است که ما با حضور هوادارانمان اینجا هستیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت درباره وضعیت استقلال تصریح کرد: پنج بازیکن قدیمی و لیدر تیم رفتند و پنج بازیکن جدید آمده اند. هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم. اما مهم این است که فردا هواداران به ورزشگاه بیایند. خیلی مهم است که تماشاگران مثل بازی با الریان و العین به ورزشگاه بیایند. باید نتیجه خوبی را کسب کنیم تا در بازی برگشت هم خیالمان تا حدودی راحت شود. تمام تیم خوشحالند و می گویند فردا روز بازی ما خواهد بود.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: ما در بازی برگشت کار بسیار سختی داریم. چونکه در آن بازی دو روز با فیفا دی فاصله داریم و چهار روز بعد هم باید بازی سخت در لیگ داشته باشیم. این موضوعی است که نمی توانیم با آن کنار بیاییم. این در حالی است که السد یک هفته وقت دارد خودش را آماده کند. امروز آخرین تمرین ما خواهد بود. اما مهم برایمان فرداست که هوادار بیایند. برای کسب نتیجه خوب در بازی فردا باید همگی بجنگیم تا به برد برسیم. من برای فردا کاملا اعتماد به نفس دارم که ببریم.