کاوه رضایی به دنبال حضور در تیم ملی و جام جهانی آینده

تیم فوتبال بروخه بلژیک که کاوه رضایی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفت، در حضور ۹۰ دقیقه‌ای این بازیکن مقابل اندرلخت پیروز شد و در صدر جدول ایستاد.

کاوه رضایی درباره حضور در این دیدار گفت: بازی بسیار سختی داشتیم ولی شایسته کسب ۳ امتیاز بودیم و خوشحال هستم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم. من آماده بازی بودم و از شرایط بدنی خوبی برخوردار بودم و تعجبی نکردم که در ترکیب اصلی تیمم قرار گرفتم. البته تا قبل از این دیدار فقط ۳ جلسه تمرین در تیم داشتم و طبیعی است که هنوز ۱۰۰ درصد با سایر بازیکنان هماهنگ نیستم و قطعا در هفته‌های آتی شرایط بهتری پیدا خواهم کرد و می توانم سطح آمادگی و هماهنگی خودم را با سایر نفرات تیم بالا ببرم.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره حضور در بروخه گفت: من سال گذشته هم شانس ترک تیم را داشتم ولی نمی‌خواستم موقعیت خودم را قبل از جام جهانی به خطر بیندازم. بعد از آن که در جام جهانی نبودم در این فصل تصمیم گرفتم یک گام بلندتر بردارم و به بروخه پیوستم. در واقع انتخاب نشدن برای جام جهانی باعث شد تا بفهمم که باید به تیم دیگری بروم و نمی‌خواهم دومین جام جهانی پیاپی را از دست بدهم. می‌دانم که اگر بتوانم در بروخه بدرخشم، می‌توانم به تیم ملی ایران برسم و بازی کنم. من با انتخاب بروخه بهترین تصمیم ممکن را گرفتم و امیدوارم در تیم جدیدم عملکرد خوبی داشته باشم.