قولی که الحاجی گرو به هواداران استقلال داد

لحاجی گرو برای دیدار با السد انگیزه‌های زیادی داشت. او درباره دیدار با حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و اهدافی که از حضور احتمالی در این دیدار برای خود ترسیم کرده حرف زد.
* می‌دانی باید با تیم ژاوی بازی کنی؟
بله و از این بابت هیجان‌زده‌ام. خیلی دوست داشتم روبه‌روی ستاره بزرگ اسپانیا بازی کنم. امیدوارم شفر این فرصت را در اختیارم بگذارد تا بتوانم در این دیدار بازی کنم.
* تجربه بازی روبه‌روی تیم‌های بزرگ اروپایی را داری...  
من در یورولیگ بودم. با اوسترسوندس در همین فصل قبل روبه‌روی گالاتاسرای و آرسنال بازی کردم. در دیدار با اتلتیک‌بیلبائو گل هم زدم. از این نظر تجربه بازی در این قبیل مسابقات بزرگ را دارم ولی خب بازی روبه‌روی ژاوی تجربه خیلی هیجان‌انگیزی برایم است.
* برای این بازی آماده‌ای؟
از هر نظر آماده‌ام. کمی ضرب‌دیدگی در پایم داشتم ولی الان بهترم و مشکلی ندارم. فقط منتظر اشاره شفر هستم تا به زمین بروم.
* به نظر می‌رسد بیرون از زمین انرژی بیشتری داری؟
من پرانرژی هستم. چه بیرون و چه درون زمین. اگر در دیدار با فولاد موقعیت‌هایم را از دست دادم به دلیل شرایط بازی بود وگرنه اگر دوباره این فرصت در اختیارم قرار داده شود می‌توانم برای استقلال گل بزنم.
* می‌دانی هواداران استقلال از تو گل می‌خواهند؟
از قول من بنویسید از همین بازی برای‌شان گل می‌زنم.
* رابطه‌ات با آن‌ها خوب است؟
خیلی. طرفداران استقلال در اینستاگرام به من محبت دارند و دائم برایم پیام می‌فرستند. می‌خواهم خیلی زود محبت‌شان را جبران کنم.
* چقدر از السد شناخت داری؟
کادر فنی‌مان این تیم را به دقت بررسی کرده‌اند. در تمرینات هم کار کردیم که چطور می‌توان به دروازه‌شان رسید. البته آن‌ها تیم خوبی هستند و این بر کسی پوشیده نیست ولی فکر می‌کنم ما راهی جز پیروزی نداریم.
* نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
نمی‌دانم. فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. باید مسابقه سوت بخورد بعد درباره اش حرف زد. ما باید خیلی زود به گل برسیم. اگر زود گل بزنیم آن‌ها برای گلزنی دست از دفاع برمی‌دارند و جلو می‌آیند. این به من و دیگر مهاجمان کمک می‌کند.
* پیامی برای هواداران نداری؟
از همه می‌خواهم بیایند تا در آزادی یک مهمانی بزرگ بگیریم و در آخر شادی کنیم.