ضرب العجل 3 روزه تا محرومیت استقلال!

با توجه به تشکیل کمیته جدید در باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی های شاکیان در همین راستا مدیران درصدد هماهنگی های لازم با افرادی هستند که در کمیته تعیین وضعیت پرونده علیه استقلال دارند تا بدین منظور با پرداخت طلب آنها، پرونده های این افراد را مختومه کنند.

 

۳ روز تا خطر محرومیت برای استقلالی‌ها / رحمتی عذر خواهی کرد

بنابراین مدیران باشگاه استقلال پس از تماس با شاکیان و دعوت آنها به باشگاه طلب های این نفرات را تسویه می کنند تا در زمان باقی مانده یعنی 9 شهریور پرونده ای در این کمیته نماند تا خطر محرومیت گریبانگیر باشگاه استقلال شود.

عذر خواهی دوباره رحمتی از هواداران 

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال پس از بازی شب گذشته برابر السد قطر و شکست تیمش از هواداران عذر خواهی کرد و تمامی مسبب باخت تیمش را بر گردن یک نفر انداخت. با این وجود این دروازه بان امروز نیز در پیامی دوباره از طرفداران استقلالی بابت شکست 3 بر یک مقابل السد قطر عذر خواهی کرد.

۳ روز تا خطر محرومیت برای استقلالی‌ها / رحمتی عذر خواهی کرد

حسینی و خشم از نیمکت نشینی 

حسین حسینی دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال که در رقابت های لیگ برتر در 5 بازی گذشته فرصت حضور در درون دروازه آبی پوشان را پیدا نکرد در شب گذشته نیز زمانی که متوجه شد در بازی با السد هم نیمکت نشین است ترجیح داد دیرتر از سایرین به تمرینات قبل از بازی اضافه شود تا به نوعی ناراحتی خود را به گوش مسئولان و البته شفر برساند. با این وجود بعید نیست حسینی در نیم فصل دوم به فکر تیم جدید و جدایی از جمع آبی پوشان باشد.

تمرینات استقلال تا ٢ روز تعطیل شد

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا ٢ روز آینده تمرین نخواهند کرد و به استراحت مى پردازند.

با توجه به تعطیلى تمرین ٢ روزه استقلالى با این وجود آبى پوشان از روز پنج شنبه هفته جارى دور جدید تمرینات خود را از سر مى گیرند.

تشدید مصدومیت ستاره استقلال

على کریمى ستاره تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با السد در بازى شب گذشته در ترکیب آبى پوشان قرار گرفت و در نهایت تشدید مصدومیت او از ناحیه کمر باعث شد وى براى تیمش به میدان نرود.

با این وجود در ابتداى فصل پزشکان تیم براى جذب این بازیکن اولتیماتوم هاى لازم را به مدیران سابق داده بودند و اعلام داشتند که کریمى در صورت مصدومیت دوباره از ناحیه کمر کار برایش سخت مى شود.

به هر ترتیب کریمى با حضور در کلینیک پزشکى باید مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و تنها در صورت تایید پزشکان باید به میادین بازگردد تا براى استقلال بازى کند.

اقدام عجیب زکى پور بعد از باخت مقابل السد

میلاد زکى پور بازیکن تیم فوتبال استقلال که در بازى مقابل السد به میدان نرفت در اقدامى عجیب تمامى پست هاى خود با پیراهن استقلال را از صفحه اجتماعى اش پاک کرد تا به نوعى ناراحتى خود را بابت بازى نکردن به گوش مدیران استقلال و شفر برساند.

ضرب العجل ۳ روزه تا محرومیت استقلال / رحمتی عذر خواهی کرد

2 بازیکن جوان در تیررس استقلالى ها

جدا از صفا بازیکن ٢٠ ساله عراقى مد نظر استقلالى ها شنیده مى شود آبى ها به فکر جذب إیمان سلیمى بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبى جم هستند و به طور حتم خرید هاى زیر ٢٣ سال به تایید شفر نیاز دارد.