اعتراف به حقی که از پرسپولیس خورده شد

فریدون اصفهانیان در حاشیه مراسم اختتامیه داوری فوتبال بانوان فیفا، گفت: این دوره از نظر دانش داوری و آمادگی جسمانی در سطح بالایی برای شرکت کنندگان برگزار شد. عابد مدرس فیفا آخرین تغییرات قوانین داوری را به حاضران در این کلاس 5 روزه آموزش داد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است داوران باید سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند. برهمین اساس مربیان آمادگی جسمانی را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا آنها را زیر نظر بگیرند و گزارش نحوه تمرینات آنها را به کمیته داوران ارسال کنند.

رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از دبیرکل فدراسیون داشته باشم که در طول دوره در کلاس حضور داشتند و همچنین  از خانم لیلا صوفی‌زاده که موجب دلگرمی حاضران در کلاس شد.

اصفهانیان درباره قضاوت‌های لیگ برتر در هفته پنجم خاطرنشان کرد: ضمن احترام به نظر کارشناس داوری باید بگویم پس از بازبینی فیلم دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر و ارزیابی دقیق تمام صحنه‌های بازی، فقط در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد و در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، وگرنه بقیه دیدارها مشکل خاصی نداشت. در کمیته داوران در تلاش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم.