انتظارات از تیم ما بالا رفته است

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار آتی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و دارای امکانات فوتبال ایران است که از بازیکنان خوب و کادرفنی بادانشی سود می‌برد. بازی سختی داریم و مقابل ذوب‌آهن به هیچ‌وجه نباید خود را از پیش برنده بدانیم و فکر کنیم که چون صدرنشین فعلی لیگ برتریم، پس برنده‌ایم.

وی افزود: نمازی مربی بادانشی است و می‌دانیم که تیم ما را آنالیز کرده‌ است. ما هم در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم. امیدوارم بازیکنانم با انگیزه بالایی که دارند، به بهترین شکل در زمین حاضر شوند و به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

گل‌محمدی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: خوشبختانه بازیکن محروم و مصدومی نداریم و با تمام قوا به اصفهان می‌رویم تا بتوانیم مقابل ذوب‌آهن نتیجه بگیریم. تمامی بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و امیدوارم روند خوب خود را حفظ کنیم.

سرمربی پدیده درباره ادامه صدرنشینی تیمش گفت: به این مسائل فکر نمی‌‎کنم، مهم صدرنشینی در بازی‌های پایانی لیگ است و در آن زمان جام به تیم صدرنشین داده می‌شود. الان به این موضوعات نباید فکر کنیم و فقط باید تمرکزمان را روی ادامه این روند و استمرار پیروزی‌ها قرار دهیم.

وی افزود: باید قبول کنیم که انتظارات از تیم ما بالا رفته و ما هم دوست نداریم تا شرایط خوب فعلی را از دست بدهیم. اگر در نیمه اول جدول قرار بگیریم برای‌مان این مسئله با توجه به شرایط پدیده در یکی دو سال اخیر ایده‌آل است.

گل‌محمدی درباره مسائل مالی باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز صحبت‌هایی صورت گرفته و وعده‌هایی داده‌ شده که امیدوارم دیگر پس از بازی با ذوب شاهد عملی شدن آنها باشیم. شرایط خاصی داریم، روند فوق‌العاده خوبی را شروع کرده‌ایم و در پنج بازی توانستیم به چهار پیروزی دست یابیم. این موفقیت اتفاقی نیست و بازیکنانم ثابت کرده‌اند از معرفت و انگیزه بالایی برخوردارند. امیدوارم به‌زودی این مشکلات هم حل شود.

سرمربی پدیده خراسان اظهار کرد: تمام هدف ما این است تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم و دل هواداران‌مان و مردم خراسان را شاد کنیم. در کنار این موضوع البته باید مسئولان استانی هم بیشتر در کنارمان باشند و حمایت کنند.