در ۹ ديدار انجام شده كه ۲۰ گل از خط دروازه ها گذشت، سايپا با تفاضل سه گل در رشت به پيروزي رسيد و كريم انصاري فرد مهاجم تيم ملي با دو گل زيبا درخشيد .

پس از سایپا که بهترین تیم هفته بود، ملوان در اصفهان مقابل ذوب آهن گلی دریافت نکرد و رکورد گل نخوردن خود را بهبود بخشیده، نفت تهران در خانه با پذیرش سومین شکست پیاپی از صدر دور شد، صبا در خانه
دو امتیاز حساس از دست داد و گلهای دقایق پایانی تاثیر فراوانی در نتایج بازیها داشت. با توجه به توانمندی
تیم های بالای جدول، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مثلثقهرمانی را تشکیل می دهند و پیروزی هر سه تیم در مقابل فولاد، شهرداری و نفت تهران و فاصله
سه امتیازی بالای جدول بر حساسیت رقابتها افزوده است.

گرچه با حضور دنیزلی در پرسپولیس، کارشناسان به قهرمانی این تیم امیدوار شدند و با توجه به اینکه قهرمانی استقلال درجام حذفی تقریبا قطعی به نظر می‌رسد، پیش بینی رسیدن سرخپوشان به صدر جدول محتمل بود اما با چهار گلی که در آبادان دریافت کرد همه از این تیم مایوس شدند.

استقلال در آستانه دو دیدار حساس با تراکتورسازی و پرسپولیس در شرایطی بر فولاد پیروز شد که با دو شکست پیاپی مقابل تیم‌های انتهای جدولی مس کرمان و فجر شهید سپاسی حاشیه امن این تیم در صدر به مخاطره افتاده بود اما ترکیب دگرگون پرویز مظلومی، بازی خوب آرش برهانی و مجتبی جباری و تصاحب سه امتیاز بار دیگر آرامش را به اردوی آبی پوشان باز گرداند.

در فوتبال گل نخوردن اصل اول است اما پرسپولیس در دیدارهای اخیر در دقایق اولیه گل های زیادی دریافت کرده و از مهمترین اصل فوتبال که آسان گل نخوردن است غافل شده و همین مشکل از لحاظ روحی و روانی تاثیر منفی زیادی روی سرخپوشان گذاشته است.

مشکل اصلی پرسپولیس در زمان استیلی گل نزدن بود و اکنون همان مشکل به قوت خود باقی است و مشکل آسان گل خوردن هم بر دغدغه های هواداران افزوده است.

تفاضل یک گل در ۲۲ بازی برای تیمی که نامش همواره لرزه بر اندام حریفان می انداخت، آن چنان عرصه را بر پرسپولیس تنگ کرده که دنیزلی هم با تجارب گرانبهای خود از این تیم نا امید شده است. پرسپولیس در بازی رفت با استیلی و معمارزاده و در غیاب علی کریمی نفت آبادان را ۱-۳ شکست داده بود اما در بازی برگشت مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری و علیرضا محمد در یک خط قرار گرفتند و ضعف های معمارزاده هم مزید بر علت شد و در ۳۴ دقیقه سه بار دروازه این تیم فروریخت.

اشتباه اول را دنيزلي كرد كه عليرغم ضعف هاي زياد معمارزاده در بازي هاي قبل اين شهامت را نداشت كه حسن هوشيار دروازبان جسور و با انگيزه را درون دروازه قرار دهد حتي پس از سه گل زود هنگام هم وي را تعويض نكرد . اين شكست در آستانه شهر آورد ۷۴ زنگ خطر را براي دنيزلي به صدا درآورد كه به هواداران وعده داده پرسپوليسي متفاوت با گذشته در مقابل استقلال به ميدان خواهد آمد .