برند جنجالی جای آدیداس را گرفت

هدایت ممبینی،سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره برند البسه تیم ملی ارائه داد؛

«پس از پایان رقابت های جام جهانی اقدامات اولیه در مسیر انتخاب و توافق با برند پیراهن تیم ملی فوتبال انجام شد و پس از اعلام فراخوانی در این باره مذاکرات گسترده با کلیه شرکت های داخلی و خارجی مایل به همکاری در این زمینه آغاز شد. با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال به دنبال انعقاد قراردادی در راستای حفظ شان و جایگاه تیم ملی فوتبال همچنین منافع اقتصادی مورد نظر بوده  پیشنهادات همکاری تجاری در این زمینه مورد قبول قرار نگرفت و مقرر شد جهت انتخاب برند تیم ملی فوتبال طبق عرف و روال معمول، قرارداد اسپانسری با بهترین پیشنهاد و کیفیت به امضاء برسد. در همین راستا مذاکرات با گزینه های نهایی به مراحل پایانی رسید و در نهایت تفاهم لازم با شرکت آلشپورت حاصل شد که  انتظار می رود با  طی مراحل اداری قرارداد دوجانبه نیز به امضاء برسد. شرکت مورد نظر کلیه لباس های تمامی ۱۸ رده تیم های ملی فوتبال را با کیفیت مطلوب به شکل کاملا رایگان تهیه می کند و علاوه بر این سود و فواید مالی نیز برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است. این قرارداد به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت و البته در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.»

***

همان طور که می دانید پیش از این آل اشپورت به دلیل ایرادهای فراوانی که به کیفیت لباس های این برند وارد شده بود ماجراهای زیادی داشت. از جمله ناراحتی کی روش از وضعیت البسه تیم ملی که در نهایت منجر به فسخ قرارداد با آل اشپورت شده بود.

پسس از این اتفاق اما برند جیوا جای آل آشپورت را گرفت که این همکاری هم بنا به دلایل مشابه دوام چندانی نداشت. سرانجام تیم ملی با آدیداس به توافق رسید و با این برند وارد رقابت های جام جهانی روسیه شد.

حالا در یک چرخش اشکار قرار است شرکت آل اشپورت که حاشیه های زیادی با تیم ملی و شخص کی روش داشت و این مساله منتج به واکنش هایی شده بود دوباره لباس های تیم ملی را تولید کند.