ستاره ملی پوش ایرانی در 2 راهی لیگ هلند و انگلیس

کریم انصاری فرد، مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه المپیاکوس یونان که در تفکرات تاکتیکی پدرو مارتینز پرتغالی جایی ندارد، در صدد جدایی از تیم یونانی و پیوستن به تیم دیگری است. طبق اطلاعات بدست آمده، گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه از 2 تیم هلندی اوترخت و هیرنوین و همچنین ناتینگهام فارست انگلیس پیشنهاد همکاری دریافت کرده و باید دید در پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی به چه تیمی خواهد پیوست.

ناتینگهام فارست با هدایت آیتور کارانکا 44 ساله اسپانیایی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس ( چمپیونشیپ ) حضور دارد و در 6 بازی گذشته 7 امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در صدد هستند تا انصاری فرد را به طور قرضی  و برای جایگزینی جیل دیاس پرتغالی جذب کنند.

البته کارانکا، جرمین دفو، ستاره نه چندان سال پیش فوتبال انگلیس را برای پست مهاجم مدنظر دارد اما مسئولان بورنموث اجازه جدایی به او ندادند تا احتمال حضور کریم انصاری فرد بیشتر از قبل شود.

ناتینگهام فارست در پست مهاجم 5 بازیکن اصلی دارد که معروف ترین آنها سودانی الجزایری و دارل مورفی ایرلندی هستند.

البته اوترخت و هیرنوین که به انصاری فرد پیشنهاد همکاری داده اند، از شانس کمتری برای به خدمت گرفتن شماره 10 تیم ملی برخور دار هستند، زیرا مسئولان المپیاکوس با سران ناتینگهام رابطه بهتری دارند و احتمال حضور بازیکن اردبیلی در تیم انگلیسی بیشتر است.

همچنین احسان حاج صفی دیگر ستاره ایرانی باشگاه المپیاکوس بود که ساعتی پیش با عقد قراردادی 3 ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست.