دعوت کی روش از سردار آزمون برای بازگشت به تیم ملی فوتبال

سردار آزمون، مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روبین کازان روسیه که سابقه حضور در تیم‌های روستوف و سپاهان را در کارنامه دارد، پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تقابل با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال، با انتشار پُستی اینستاگرامی مانند رضا قوچان نژاد از تیم ملی خداحافظی کرد و بعد از آنکه متوجه شد سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) برای حضور این بازیکن در تیم ملی به روبین کازان نامه نوشتند، با انتشار پستی نوشت:

  • همیشه باعث افتخار من بوده و هستش، اما من الان نمیتونم حتی یک روز از خانواده عزیزم دور باشم و می‌خوام کنار خانوادم لذت ببرم. مرسی درک می‌کنید

حالا ساعتی پیش، فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را برای اردو‌های آماده سازی و بازی با ازبکستان اعلام کرد که نام آزمون هم در آن دیده می‌شود و تناقض رفتاری کی روش درباره سردار آزمون نسبت به بازیکنانی همچون سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی و ... باعث ایجاد حواشی شده است.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران  از فردا (۱۲ شهریور) انجام می شود و با پایان اردوی شهریورماه، بازیکنان به تیم‌های باشگاهی شان بازمی گردند و سپس اردو‌های بعدی آغاز خواهد شد. تیم ملی قرار بود ۱۵ شهریور بازی تدارکاتی انجام دهد که طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال این مسابقه لغو شده است.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از دی ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه D. این مسابقات باید به مصاف تیم‌های عراق، یمن و ویتنام برود.

  • حال از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواهیم، نظر خود درباره دعوت سردار آزمون به تیم ملی فوتبال ایران را در قسمت ارسال نظرات برای ما ارسال کنید تا پس از جمع آوری نظرات، آن‌ها را انتشار دهیم.