علاقه عجیب برانکو به COME BACK!

سرخپوشان پایتخت در تب و تاب بازی برگشت مقابل الدحیل قطر هستند و ثانیه‌شماری می‌کنند تا هرچه زودتر به زمان این دیدار برسند. دیداری که می‌تواند برای سرخ‌ها، مثل راه رفتن روی یک دیوار باشد؛ یک سو نیمه‌نهایی و یک سو، اتمام کار در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸. 
برای رسیدن به نیمه‌نهایی و تقابل با برنده دیدار السد- استقلال، پرسپولیس باید با اختلاف ۲ گل، حریفش را شکست دهد. الدحیل البته تیم قدرتمندی است؛ آن‌قدر قوی که هر ۴ مدافع این تیم در دور رفت، به عنوان بهترین‌های آسیا معرفی شدند، اما این پایان کار نیست. سرخپوشان به قدری در نیمه دوم خوب و مؤثر روی دروازه حریف فشار آوردند که یک امیدواری جذاب برای مخاطبان و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران ساختند. حالا در آستانه دیدار برگشت، بحث بر سر این است که آیا برانکو می‌تواند شکست دور رفت را جبران کرده و به قول فوتبالی‌ها COME BACK کند؟ برای رسیدن به این موضوع، نگاهی به کارنامه برانکو کردیم تا ببینیم آیا سابقه بازگشت به بازی‌ها و عبور از نتایج ضعیف دور رفت را داشته یا نه؟ 
برانکو از ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ تا امروز سرمربی پرسپولیس بوده و عملکرد درخشانی داشته که از جمله افتخاراتش می‌توان به دو قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و رساندن سرخ‌ها به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۷ اشاره کرد. در این مدت، برانکو حدود ۷۰ درصد از بازی‌هایی که روی نیمکت پرسپولیس بوده را با برد به اتمام رسانده تا مشخص شود کارنامه اش درخشان است، اما این پایان ماجرا نیست. او توانایی جالبی در COME BACK دارد. 
فصل پانزدهم 
رفت: استقلال خوزستان ۲ – پرسپولیس یک 
برگشت: پرسپولیس ۲ – استقلال خوزستان صفر 
فصل شانزدهم 
رفت: پرسپولیس یک – فولاد یک 
برگشت: فولاد صفر – پرسپولیس ۳ 
رفت: تراکتورسازی صفر – پرسپولیس صفر 
برگشت: پرسپولیس ۳ – تراکتورسازی صفر 
رفت: استقلال خوزستان یک – پرسپولیس یک 
برگشت: پرسپولیس یک – استقلال خوزستان صفر 
رفت: پیکان صفر – پرسپولیس صفر 
برگشت: پرسپولیس ۲ – پیکان صفر 
فصل هفدهم 
رفت: پرسپولیس صفر – پیکان یک 
برگشت: پیکان یک – پرسپولیس ۳ 
رفت: سپاهان ۲ – پرسپولیس ۲ 
برگشت: پرسپولیس ۲ – سپاهان صفر 
رفت: پرسپولیس صفر – پدیده صفر 
برگشت: پدیده صفر – پرسپولیس یک 
لیگ قهرمانان آسیا
فصل ۲۰۱۷ 
رفت: پرسپولیس صفر – لخویا قطر صفر 
برگشت: لخویا قطر صفر – پرسپولیس یک 
فصل ۲۰۱۸ 
رفت: السد قطر ۳ – پرسپولیس یک 
برگشت: پرسپولیس یک – السد قطر صفر 
رفت: الجزیره امارات ۳ – پرسپولیس ۲ 
برگشت: پرسپولیس ۲ – الجزیره امارات یک 
البته برانکو برخی از تیم‌ها را در همان بازی رفت فصل‌های یادشده شکست داده و نیازی به COME BACK نداشته و در برخی مواقع نیز، بازی رفت را با تساوی یا شکست پشت سر گذاشته و در بازی برگشت نتوانسته مقابل‌شان به پیروزی برسد، اما با این حال و با تکرار این موضوع که تیم او حدود ۷۰ درصد از بازی‌هایش در تمام تورنمنت‌ها را با برد پشت سر گذاشته، می‌توان به علاقه عجیب این مربی به COME BACK اشاره کرد. حالا او می‌ماند و علاقه اش به بازگشت و البته حریف قدرتمندی به نام الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی تهران.